Vânzările evoMAG în provincie au generat, anul trecut, 60% din vânzările totale - Forbes.ro
Cautare




, Staff

Tech |
|

Vânzările evoMAG în provincie au generat, anul trecut, 60% din vânzările totale

Comenzile plasate de clienții evoMAG în provincie au generat anul trecut 60% din vânzările totale ale retailerului online, categoria cu cele mai mari creșteri fiind IT&C.
Mihai_Patrascu_CEO_evoMAG

2017 este primul an în care vânzările retailerului online din provincie le-au depăşit pe cele din Bucureşti, tendință ce se va menține și în 2018.

„Creșterea vânzărilor în provincie este o schimbare foarte importantă care ne confirmă o direcţie de urmat şi care se regăsește în strategia noastră pentru acest an”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Creșterea numărului de comenzi din provincie vine pe fondul îmbunătăţirii procesului de livrare a produselor şi a experienţei de cumpărare pentru clienţi. Anul trecut, evoMAG a redus timpul de livrare a comenzilor, la nivel național, peste 90% dintre achiziții ajungând la clienţi în cel mult 24 de ore.

evoMAG a extins, anul trecut, parteneriatele cu companiile de curierat şi livrează, în prezent, cu patru curieri cu rețele naționale. În Bucureşti, evoMAG livrează produsele comandate cu  flota proprie.

Retailerul comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor. Compania a fost fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii