Bunuri de consum |
|
Vânzările cu amănuntul din SUA au crescut cu 3% în perioada 11 octombrie – 24 decembrie, potrivit Mastercard
Vânzările cu amănuntul din Statele Unite au crescut cu 3% în sezonul extins al cumpărăturilor de sărbători, aferent perioadei 11 octombrie - 24 decembrie.

Potrivit unui raport realizat de Mastercard, vânzările cu amănuntul din SUA au crescut cu 3%.
În cazurilor vânzărilor online a avut loc o creştere de 49%, potrivit raportului SpendingPulse, avans care scoate în evidenţă rolul pandemiei de Covid-19 îm transformarea obiceiurilor de cumpărături ale clienţilor, transmite Reuters.
Vânzările online de sărbători reprezintă 19,7% din vânzările de retail din acest an, arată datele.
Vânzările de mobilă au crescut cu 16,2%, cele de electronice şi electrocasnice cu 6%
Vânzările de îmbrăcăminte şi bijuterii au scăzut, pe ansamblu, dar cele efectuate online cu urcat cu 15,7%, respectiv cu 44,6%.
Mai multe articole Forbes
Comentarii
Nu există comentarii