FacebookTwitterLinkedIn

Cu o creștere de peste 50 de procente față de cifrele raportate în aceeași perioadă a anului trecut, reprezentanții companiei susțin că în primele nouă luni ale lui 2021, din punct de vedere al volumelor s-au comercializat 3.000 tone de pește și produse pe bază de pește.

„Evoluția se produce în contextul unui interes mai mare pe care îl manifestă românii pentru o dietă sănătoasă, din care face parte și peștele, odată cu discuțiile despre imunitatea organismului, din spațiul public, apărute pe fondul pandemiei”, afirmă Mihai Cristian Dărmănescu, fondator al Alfredo Seafood și director general al companiei BistroMar la Timona.

Până la finalul anului, reprezentanții Alfredo Seafoods estimează că piața de pește va crește în continuare, ajungând să depășească cu aproximativ 5% valoarea înregistrată în 2020, ajungând la pragul de 80 milioane de lei.

În prezent, în portofoliul de produse Alfredo Seafood, pe segmentul produselor refrigerate, peștele de acvacultură are cea mai mare pondere, în timp ce în categoria produselor congelate predomină peștele sălbatic.

Conform unei cercetări realizată de Technavio, companie internațională specializată în realizarea de studii de piață, piața locală de pește și fructe de mare se află pe o curbă ascendentă. Se estimează că în perioada 2021 – 2025, acest segment se va majora cu 681,6 milioane lei, având o rată anuală de creștere de 6%.

Mihai Cristian Dărmănescu a lansat brandul Alfredo Seafood în anul 2013. Produsele sunt distribuite în cele mai importante lanţuri de hypermarketuri şi supermarketuri din ţară. Pe lângă Alfredo Seafood, care reprezintă divizia de procesare și distribuție a peștelui și fructelor de mare, BistroMar la Timona include și Frigonet Logistics, dedicată serviciilor de logistică și transport național al produselor congelate și refrigerate și BistroMar, restaurant – pescărie pe bază de pește și fructe de mare.