Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Leadership |
|

Cel mai bun an de vânzări pentru BMW Group în România

2017 a fost cel mai bun an din istoria BMW Group în România, cu livrări de 2.932 automobile BMW şi MINI şi 268 de motociclete.
Wolfgang Schulz

“Am început (…) cea mai puternică ofensivă de produse din istoria BMW Group. La nivel local investim în dezvoltarea de produse şi servicii care să susţină portofoliul de modele. Suntem, în acelaşi timp, marca numărul 1 în ceea ce priveşte electromobilitatea în România – 1 din 3 automobile electrificate vândute în 2017 aparţine BMW Group, BMW i3 este cel mai vândut model electric de pe piaţă, iar noi suntem preocupaţi activ să dezvoltăm piaţa de automobile electrice, inclusiv cu dezvoltarea de staţii noi de încărcare”, explică Wolfgang Schulz, director general BMW Group România.

Cu 2616 livrări în 2017, BMW a atins a treia performanţă din istoria mărcii în România, cu o scădere uşoară faţă de 2016. 58% din vânzări au fost modele ale familiei X şi 90% au fost echipate cu sistemul de tracţiune integrală BMW xDrive. De asemenea, 91% dintre mașinile livrate în 2017 au avut motorizare diesel.

„Credem că dieselul rămâne foarte relevant, mai ales în contextul reducerii emisiilor de CO2. Motorizările pe motorină rămân cea mai interesantă soluţie pentru cei care vor să acopere distanţe lungi”, spune Wolfgang Schulz.

Marca MINI a înregistrat un record absolut , cu 323 livrări în 2017, o creștere de aproape 50% față de anul precedent.

Aflați mai multe despre performanțele BMW Group în România în următoarea ediție a revistei Forbes România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii