Cautare




, Redactor Forbes România

Industrie |
|

Vanya Panayotova (Country General Manager L’Oréal România): Îmi doresc ca România să fie percepută nu doar ca un exportator de talente, ci și ca o sursă de talente care pot conduce businessurile de aici

Vanya Panayotova a fost desemntă, începând cu luna ianuarie a acestui an, drept prima femeie lider a grupului L’Oréal România, după ce Gilles Antoine, managerul francez care a condus timp de șase ani și jumătate operațiunile locale ale businessului și-a încheiat mandatul.
 aboneaza-te
Vanya Panayotova

Vanya Panayotova deține o vastă experiență pe piața românească, unde a deținut două poziții diferite în trecut, pe cea de General Manager al grupului de distribuție Orbico România și Sector Manager Market Strategy & Planning în cadrul Procter&Gamble.

Companie deține activități în importul și distribuția de produse cosmetice, fiind prezentă la nivel local de mai bine de două decenii. În decursul lunii aprilie a acestui an, L´Oréal România a intrat pe piața parfumeriei de nișă, unul dintre cele mai dinamice segmente de pe piața parfumeriei de lux, prin deschiderea primului magazin Atelier Cologne din Europa Centrală și de Est. Atelier Cologne este prima Casă de Parfumuri (Maison de Parfum) care creează parfumuri cu concentrații de 15% -18%, inspirate din legendara Eau de Cologne. Primul magazin Atelier Cologne are o suprafață de 60 metri pătrați și se situează în centrul comercial Băneasa Shopping Mall. În unitatea din nordul Capitalei se regăsesc patru colecții de parfumerie exclusivistă.

L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail, branded retail și comerț electronic.

Chiar și în ciuda unui sentiment global de instabilitate în relațiile cu consumatorii, liderul operațiunilor din România al grupului francez este de părere că piața de produse cosmetice din România se află pe un trend ascendent și că românii au cea mai mare încredere în aceasta categorie de produse.

La nivel de găsire de forță de muncă specializată, Vanya Panayotova consideră că România este un pol important de talente în regiune, dar că totuși este încă nevoie de personal calificat și la nivel local. “Îmi doresc ca România să nu fie percepută doar ca un exportator de talente, ci și ca o sursă de talente care pot conduce businessurile de aici. Într-adevăr, este un trend global, cel al oamenilor care își părăsesc țările. Uneori este dificil să găsești oameni și pentru că ei își doresc lucruri diferite. Avem de multe ori candidați foarte talentați, dar care nu știu exact ce își doresc și de aceea e dificil să le stabilim un rol precis în companie”, explică Vanya Panayotova, Country General Manager L’Oréal România.

L’Oréal România a înregistrat în 2017 (ultimul an pentru care există date raportate la Ministerul Finanțelor) o cifră de afaceri de 370 de milioane de lei și un profit de aproape 34 de milioane de lei. Pentru primul trimestru al acestui an, reprezentanții companiei spun că veniturile s-au triplat comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii