FacebookTwitterLinkedIn

Flying Blue a fost introdus în anul 2005 de companiile aeriene Air France și KLM și s-a bucurat de un real succes în rândul pasagerilor, potrivit reprezentantilor Air France. În timp, Flying Blue a fost adoptat și de alți membri ai alianței aeriene SkyTeam, astfel că în prezent programul oferă membrilor săi acces la o rețea de peste 15.500 de zboruri către 1.000 de destinaţii. Există patru nivele de fidelitate, în funcție de numărul de zboruri realizate: Ivory, Silver, Gold și Platinum.

Mai mult de jumătate din numărul total de membri din Europa Centrală (Ungaria, Polonia, Cehia şi Bulgaria) provin din România.Potrivit statisticilor, 20% dintre pasagerii români sunt membri Silver, Gold sau Platinum, beneficiind, în funcție de nivelul de fidelidate, de bonusuri de mile, bagaj suplimentar, acces în saloanele SkyTeam din aeroporturi, prioritate la check-in, prioritate la îmbarcare și locuri preferențiale în avion.

Cu alte cuvinte, 2,5 % din numărul total de membri sunt clienți Platinum, care efectuează peste 60 segmente (zboruri) anual cu Air France, KLM și companiile membre ale programului de fidelitate Flying Blue; 8% din numărul total de membri sunt clienți Gold, care efectuează peste 30 segmente (zboruri) anual cu Air France, KLM și companiile membre ale programului de fidelitate Flying Blue;  12% din numărul total de membri sunt clienți Silver, care efectuează peste 15 segmente (zboruri) anual cu Air France, KLM și companiile membre ale programului de fidelitate Flying Blue.