Cautare




, Contributor

Gastronomie |
|

Vânătoarea de cool: Papetărie pentru gurmanzi

laduree.jpg
Un obiect ieșit din mâna unui artist inspirat este împins în modă cu o forță egală cu coeficientul său de cool. Dacă Arhimede n-ar fi fost fizician, ci coolhunter, punem pariu că exact așa ar fi sunat celebra lege care-i poartă numele. Pentru a ilustra principiul, alegem de fiecare dată câte un obiect amuzant, spectaculos, ori pur și simplu surprinzător, care îți atrage atenția din prima grație unei variabile imposibil de cuantificat, dar ușor de intuit: factorul său de vino-ncoace.

Simbol al Franţei? Nici vorbă. Patiseria pariziană Ladurée, care tronează din 1862 pe Champs-Elysees, este o instituţie în toată regula. Multicolorele macarons, prăjituri rotunde din merengue crocant la suprafaţă şi pufos în interior, au cucerit lumea şi au născut un brand în toată regula. Pe lângă „filialele’’ internaţionale, precum salonul de ceai amenajat la parterul magazinului londonez Harrods, Ladurée şi-a pus numele şi pe o colecţie inedită de produse de papetărie, realizate în colaborare cu marca japoneză Mark’s. Cum să nu uiţi de impersonalul email în favoarea scrisorilor redactate de mână când există hârtie şi plic stilizate cu simbolurile Ladurée pe care le poţi personaliza cu stickere în formă de macaron?

De la 30 de lire sterline pe harrods.com

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii