Cautare




, Contributor

Modă |
|

Vânătoarea de cool: Etichete de călătorie

11.jpg
Un obiect ieșit din mâna unui artist inspirat este împins în modă cu o forță egală cu coeficientul său de cool. Dacă Arhimede n-ar fi fost fizician, ci coolhunter, punem pariu că exact așa ar fi sunat celebra lege care-i poartă numele. Pentru a ilustra principiul, alegem de fiecare dată câte un obiect amuzant, spectaculos, ori pur și simplu surprinzător, care îți atrage atenția din prima grație unei variabile imposibil de cuantificat, dar ușor de intuit: factorul său de vino-ncoace.

Pe vremuri, tradiția călătoriei presupunea ca hotelurile să lipească pe bagajul vizitatorului câte o etichetă care să consemneze șederea lui în respectivul loc (ba chiar, spun miturile, dispunerea lor era un cod nescris al personalului hotelier, prin care se transmiteau ,,ponturi” privind zgârcenia și generozitatea respectivului oaspete).

Dacă pe vremuri un globetrotter nu se cunoștea după pașaport, ci după etichetele de pe valiză, iubitorii de călătorii din prezent se cunosc și după plăcerea redescoperirii obiceiurilor de de odinioară.

Ca tribut adus vremurilor trecute, Louis Vuitton a creat o ,,cutie a călătorului”, conținând 30 de ,,etichete de hotel” (de la Plaza Athénée din Paris la Astor House din Shanghai) din colecția privată a lui Gaston-Louis Vuitton. Poți călători în jurul lumii, dar nu în 80 de zile ca Phileas Fogg, ci în două secunde, cât durează să dai la o parte capacul cutiei Louis Vuitton.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii