FacebookTwitterLinkedIn

Dacă la vreo recepție se întâmplă să-ți pătrundă în raza vizuală o doamnă distinsă, într-o micuță rochie neagră, purtând la gât un colier sub forma unui cornet de înghețată ce pare asamblat din pietre multicolore, paiete și figurine fosforescente de către un copil aflat la ora de lucru manual… nu ridica din sprâncene. Cel mai probabil doamna este fană Shourouk, brandul creatoarei pariziene de origine tunisiană Shourouk Rhaiem.

După ce a semnat colecții de bijuterii pentru Chloé și Roberto Cavalli și a creat accesoriile pentru prezentarea de modă toamnă-iarnă 2009 a lui Jean Paul Gaultier, Shourouk a deschis apetitul lumii întregi pentru creații ludice care îmbină cu nonșalanță ștrasurile, cristalele Swarovski, pietrele multicolore, paietele în nuanțe fluo, bucățile de lemn și mărgelele de plastic.

Cu prețuri care variază de la câteva sute de euro la peste o mie, accesoriile Shourouk sfidează minimalismul, putând transforma orice ,,little black dress” uitată în cel mai îndepărtat colț al dulapului într-o apariție avangardistă care să întoarcă toate capetele.

www.net-a-porter.com, www.luisaviaroma.com sau Atelier Anda Roman