Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Lideri |
|

Valer Hancaș, Kaufland: „Suntem deschiși să încheiem parteneriate pe termen lung cu producătorii locali”

Prezent pe piața din România din 2005, retailerul german Kaufland are un sortiment de peste 50% compus din produse autohtone, după cum a afirmat Valer Hancaș, manager corporate affairs & communication, Kaufland România în cadrul conferinței Forbes Agriculture.
valer hancas

„Susținerea producătorilor români este o cauză importantă în strategia de business a Kaufland România. Suntem deschiși să încheiem parteneriate pe termen lung cu producătorii locali care reușesc să ofere produse tot timpul sezonului, sau tot timpul anului, în cantitatea în care piața o cere”, a adăugat Valer Hancaș.

Kaufland a ajuns la afaceri de 10,7 miliarde de lei în 2015

Pentru retailerul german este importantă asigurarea continuității stocului de marfă și a prezenței produsului la raft. Acesta are deja câteva colaborări cu mai mulți producători autohtoni, alegerea produse autohtone fiind o primă opțiune în materie de achiziții încă de la momentul lansării pe piața din România.

„Rafturile noastre au o varietate de produse autohtone. Dacă vorbim de panificație, avem un sortiment 100% românesc și la 108 magazine împărțite pe tot teritoriul țării vorbim de peste 130 de producători locali de pâine. În ultimii trei ani am crescut numărul de produse românești la lactate cu peste 50%, sortimentul de ouă are o pondere majoritară de peste 90% produse autohtone, iar 60% din sortimentul de miere este românesc”, susține Valer Hancaș.

Kaufland vrea să deschidă al treilea depozit logistic în zona Moldova

În ceea ce privește ponderea produsului românesc în cadrul sortimentului general oferit de Kaufland, aceasta a crescut cu aproximativ 15% de la an la an.

Kaufland a organizat de-a lungul timpului o serie de programe prin care a sprijinit producătorii autohtoni, unu dintre acestea fiind „Țara mea”, organizat împreună cu federația Agrostar și Ministerul Agriculturii. „Am dezvoltat acest proiect pentru micii producători, prin care am comercializat de cele mai multe ori în întregul lanț de magazine Kaufland, produsele acestor producători, precum carne, ouă, lactate, cerele, fructe și legume”, a declarat Valer Hancaș în cadrul conferinței organizate de Forbes.

KAUFLAND CENTRALIZEAZĂ ACHIZIȚIILE DE MĂRCI PRIVATE DIN EUROPA DE EST

De asemenea, anul acesta retailerul german intenționează să organizeze târguri tradiționale prin care va invita producătorii români să-și expună produsele în fața publicului larg. Primul târg de acest fel va fi organizat în perioada 3-5 iunie, în cadrul magazinului din Barbu Văcărescu, București, urmând ca mai apoi să organizeze mai multe târguri de acest fel și în alte orașe și zone din țară.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii