Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Valentin Lică (McCann București): „Generația noastră parcă nu mai vrea chiar atât de tare să plece în America”

Key Visual_American Bites
KFC România și McCann București au lansat o nouă campanie de comunicare pentru cel mai nou produs din meniul lanțului de restaurante: American Bites.

American Bites este compus din 5 bucățele din piept de pui cufundate într-unul dintre cele 3 sosuri: de usturoi, dulce-acrișor și picant.

Visul american are gust mai bun aici, în România!” – aceasta este ideea centrală a campaniei dezvoltate de McCann București pentru American Bites. Spotul TV, panourile stradale și toate celelalte componente ale campaniei încearcă să demonstreze că nu este nevoie să mergem în SUA pentru a ne bucura de petreceri cu cozi lungi de acces, taxiuri galbene sau… American Bites. Toate sunt chiar aici, în România și sunt, poate, chiar mai interesante decât echivalentul de peste Ocean. Eroii campaniei sunt „oamenii pe bune”, care cred că ne putem face noi America noastră aici.

Unul dintre acești oameni pe bune, care își trăiește visul american în România, este CRBL. Poate fi văzut în spotul TV, pe un rooftop, împreună cu dansatorii lui, purtând o șapcă pe care scrie OBOR în loc de OBEY.

Tot CRBL este si cel care a compus muzica pentru spotul TV.

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC România, a declarat: „Pentru lansarea acestui nou produs am ales să rămânem în același playground al brandului KFC – eroii urbani, locali, în situații emoționante și aspiraționale. Știm că tinerii apreciază autenticitatea și vrem să dovedim că noi rămânem autentici, dar nu uităm să ne adaptăm la un contex local foarte ofertant și cool, în care tinerii au o voce. O voce pe care noi o ascultăm!”.

Campania se va desfășura în perioada 15 mai – 9 iulie și va cuprinde materiale de comunicare pentru TV, outdoor, digital și in store.

Valentin Lică, copywriter McCann București, vorbește despre conceptul noii campanii: „Generația asta a noastră parcă nu mai vrea chiar atât de tare să plece în America. Și România e foarte frumoasă, dacă știi să te bucuri de ea, dacă știi cum să privești lucrurile. Dacă te uiți din unghiul potrivit, parca și IOR-ul aduce puțin cu Central Park. Nu? Pac, faci poza, pui filtru, pui hashtag și ai post pe instragram. Fix asta e, acum avem și noi ce au americanii, de la iphone până la Air Max. Nu mai zic de party-uri și multe altele! Și uite că acum avem și American Bites! Păi, nu? Să ne tot construim America noastră aici!”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii