Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

În vacanța de iarnă, televiziunile pentru copii au câștigat audiență în mediul urban

Boomerang a înregistrat cele mai mari câștiguri de audiență pe nișa televiziunilor pentru copii și tineret, în luna decembrie 2014. Nickelodeon și Disney Channel au suferit pierderi ușoare.
copii TV

Cota de piață a nișei televiziunilor pentru copii și tineret a fost de 6,52% în decembrie 2014, la nivel urban (toată ziua), cu 0,1 puncte procentuale mai mare decât în luna precedentă. Vacanța de iarnă și-a făcut simțită prezența în sondajele TV, mai ales în rândul populației din orașe.

În schimb, la nivel național, consumul a fost mai redus cu 0,36 puncte procentuale decât în noiembrie, cota de piață fiind la 7%.

Disney Channel, liderul nișei TV pentru cei mici, a pierdut 5.000 de telespectatori la nivel național, dar a câștigat 3.000 în urban. În orașe, Disney Channel, cu un rating de 44.000 de persoane pe minut, are o audiență mai mare decât TVR 2, Pro Cinema, ETNO TV sau AXN.

Boomerang a câștigat 8.000 pe național (cea mai mare creștere de pe nișă) și 4.000 de telespectatori în urban. Audiența medie a acestei televiziuni este de 67.000 telespectatori pe minut (național), respectiv 36.000 (urban), conform măsurătorilor Kantar Media.

Disney Junior și Cartoon Network au avut câștiguri mici în ambele universuri (sub 2.000 de telespectatori).

Nickelodeon a suferit o pierdere de 2.000 de telespectatori la nivel național, ajungând la o medie de 36.000 de persoane pe minut. În urban, media este de 21.000 de persoane pe minut, în scădere cu 2.000.

Programul Minimax/A+ a câștigat 2.000 de persoane pe național, dar a pierdut 1.000 în urban. Ratingul său mediu în urban a fost de 11.000 de persoane pe minut. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii