Cautare




, Staff

Uncategorized |
|

Ursus estimează o creştere de 6% în primul semestru al anului 2017

Preluat începând cu luna martie a acestui an de grupul japonez Asahi Breweries, Ursus estimează o evoluţie a companiei în 2017, faţă de anul precedent.
24. Ursus

Piaţa de bere din România a înregistrat o creştere de 2%, în prima jumătate a anului trecut, timp în care Ursus a crescut de trei ori mai mult, ajungând în 2017 la un procent de 6%. Reprezentanţii Ursus se arată mulţumiţi de parcursul actual al companiei : „Suntem la capătul unui drum care pentru noi a însemnat o transformare substanţială a felului în care afacerea arată la nivel de Europa. Asahi Breweries deţine cinci pieţe în Europa Centrală şi de Est, 11 fabrici de bere, 7.800 de angajaţi direcţi, cu o capacitate de producţie de 33 de milioane hl/an şi cu exporturi în peste 50 de pieţe”,a  menţionat Robert Uzună, Corporate Affairs Director al Ursus.

Evoluţia companiei din acest an se datorează și metodelor creative alese în materie de îmbuteliere.Una din inovaţiile cu valoare adăugată este introducerea sticluţei de 330 de ml la Ciucaş: „Ciucaş e o bere cu o creştere fantastică, a trecut de la locul şapte la locul doi ca valoare, per total pe piața berii, în ultimii cinci ani şi cu o imagine care s-a detaşat de celelalte mărci din segmentul economy, în care ocupă locul întâi. Ciucaş este despre relaxare, foarte mult”, a spus Mihai Bârsan, Vicepreşedinte de Marketing al Ursus.

Pe lângă evoluţia acestui brand, reprezentanţii Ursus mizează şi pe relansarea Azuga, care până recent era un brand mai mult regional, decât naţional, după cum punctează Mihai Bârsan.

 

Berea la draft, o provocare pe piaţa din România

Tiarnán Ó hAimhirgín, Vicepreşedinte de Vânzări şi Distribuţie punctează faptul că în ceea ce priveşte comercializarea berii la draft, România deţine 4% din procentul de vânzări, superioare fiind state precum Cehia (50%) sau Irlanda (30%).

„Pentru mine cea mai mare provocare în horeca este berea la draft. Eu vând bere de 23 de ani şi îmi place foarte mult berea la draft. Am locuit patru ani în Cehia, iar oamenii acolo sunt convinşi că berea la draft este cea mai bună bere. Am fost surprins când am ajuns în România şi am vorbit cu nişte barmani şi cu proprietari de localuri să observ că mulţi opresc vânzarea la draft în luna septembrie. Berea la draft este asociată în România cu vara şi cu terasele”, a explicat acesta.

Cota de piaţă a Ursus este de 35%, și este liderul pe piața producătorilor de bere, iar distanţa dintre acesta şi primul competitor este de 3,4 puncte procentuale. Cu toate acestea, Ó hAimhirgín se declară mulţumit, dar mai ales încrezător că Ursus va reveni pe poziţia de lider și în segmentul Horeca întrucât se focusează în permanență pe nevoile consumatorilor.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii