FacebookTwitterLinkedIn

Update 5:13

„Oamenii înțeleg profitul dar nu înțeleg cash-ul”, punctează Alan Miltz.

„Nu poți înțelege cash-ul uitându-te la profit, totuși dacă înțelegi cash-ul îți vei înțelege banca”, mai explică Alan Miltz.

„ Banca este partenerul tău și ar trebui să îl tratezi ca atare, fiincă asta înseamnă echitate. Băncile urăsc surprizele, nu ai vrea să le pierzi încrederea”, susține Alan Miltz.

„Să-ți conduci afacerea este strategia ta. Te menține această strategie competitiv pe piață? Cum creezi inovație?” , mai spune Alan Miltz

„Încasările sunt vanitate, profitul este sănătate, cash-ul este rege”, spune Alan Miltz

Update 4:52

„De-a lungul timpului am observat ceea ce au în comun companiile, când ele cresc, se îngrașă, și grăsimea e urâtă, chiar dacă oamenii spun că grăsimea e o  chestiune de mărime, nu este așa. Treaba noastră e de a transforma un tip gras într-un sportiv”, aduagă Christo Popov.

„Politicienii îți vor spune că vor investi în industrie, în educație, dar pentru a da bani cuiva trebuie să îi ia din altă parte. Sunt de părere că antreprenorii nu au nevoie de politiceni”, zice Christo Popov.

„Când oamenii își zic că au o idee minunată vor să înceapă un business. Eu îi înteb: cum ați implementa ideea? Pentru că, în cele din urmă, execuția este cea care contează mai mult și nu ideea în sine”, mai spune Christo Popov.

„ Din experiență vă spun că dacă vreți să începeți o afacere, nu este nevoie să aveți bani la început, din contră ar putea fi mai rău dacă aveți bani”, spune Christo Popov.

Update 2:31

„Unul dintrre lucrurile pe care le știm cu certitudine despre oameni este că vor să vadă progresul în ceea ce întreprind”, susține Verne Harnish.

„Chair acum, în această sală, nu ești atât de deștept încât să îți crești singur afacerea. Mergi și întreabă! Avem răspunsurile, toate răspunsurile, întrebările sunt cele pe care nu le știm. Ar trebui să observăm cum au reușit alții să își crească afacerile și să le <imităm>  modul prin care au excelat, sau să îi întrebăm, fără rușine”, mai zice  Verne Hanrish.

„Treaba ta, ca leader, este de a găsi o modalitate prin care să faci lucrurile mai ușoare”, notează Verne Harnish.

„ Dacă ar fi să citești o singură carte de business în viața ta, ți-aș recomanda să citești <The goal > scrisă de Eli Goldratt. În cartea sa vorbește și despre teoria constrângerilor, asta fiind ideea critică. Toți cei prezenți aici avem fonduri limitate, avem resurse limitate, timp limitat, iar tot ceea ce trebuie să facem este să ne concentrăm pe aceste constrângeri. Să aflăm care sunt constrângerile pe care le putem controla”, menționează Verne Harnish.

„ Lucrul principal consta în a îl păstra drept lucru principal pe acest lucru principal, fiindcă asta este esența leadershipului”, mai spune Verne Harnish.

„Liderii sunt cititori”, spune Verne Harnish.

Update 1:21

„Pentru a te menține în formă, recomand 20 de secunde de maxim efort, urmate de 10 secunde de pauză, apoi reluat acest exercițiu de opt ori, cumulând patru minute”, mai spune Ari Meisel.

„Dacă înainte să adormi te uiți la telefon, tabletă, laptop, iar lumina este albastră îți dă senzația că este zi, ceea ce îți păcălește mintea și îți consumă circa 30% din orele de somn. Când vei mai face asta, ar fi bine să porți ochelari cu lentile albastre”, explică Ari Meisel.

„ Să dozezi este foarte simplu. Ce presupune de fapt?  Aici vorbim în sepcial despre a face multe lcururi aproape în același timp. Adică dozarea unește taskuri similiare pe care să le duci la bun sfârșit așa cum trebuie. Este vorba despre acel multitasking la care mulți cred că sunt buni, deși nu este așa”, mai zice Ari Meisel

Update 12:28

„Dacă o soluție nu există, o poți crea. Dar, nu uita, niciodată, că nu e în regulă să spui că nu găsești rezolvarea unei probleme, fiindcă poți întreba”, zice Ari Meisel.

„Leadership-ul nu este ceva cu care te naști, ci se învață. Să-i poți spune cuiva ce să facă, totodată motivându-l, e o abilitate care se dobândește în timp”, subliniază Ari Meisel.

„Avem foarte multe idei, creierul uman este minunat când vine vorba de asta, totuși problemele apar când  vrem să punem ideile în practică”, adaugă Ari Meisel.

„Pentru a îți gestiona căsuța de e-mailuri trebuie să urmezi trei căi. Prima ar fi să ștergi mailurile care nu sunt relevante pentru tine și cărora nu le vei răspunde. Dacă tot ce trebuie să faci este să spui ok sau mulțumesc, nu e necesar să trimiți un e-mail. Problema cu e-mailuri este că cu cât trimiți mai multe, cu atât primești mai multe. A doua este să te ocupi de ele, să le citești, să răspunzi, fiindcă nu ai mai mutl timp, așa că e în regulă să îndeplinești misiunea cât mai repede. Cea de a treia calea ar fi ca în momentul în care primești un e-mail sau o cerere să te întrebi când este cel mai bine să te ocupi de el, apoi să te conformezi după cum ai stabilit”, spune Ari Meisel.

„Less Doing ajută oamenii să revină la a face lucurile de care se bucură și implică trei pași, anume optimizarea. automatizarea și outsourcingul”, zice Ari Meisel.

„Optimizarea, pentru mine, înseamnă să te oprești și să te uiți la problemă. Pare simplu, dar nu facem asta cu adevărat”, explică Ari Meisel.

Update 11:11

„Există o dorință puternică pentru a obține și păstra o părere pozitivă despre propria persoană, pe care o obținem atunci când acționăm în mod corespunzător cu dorințele și gândurile noastre”, menționează Steve Martin.

Update 11:08

„Îți spun că dacă vei ajunge acasă și înainte să îți verifici e-mailurile găsești în cutia poștală o scrisoare, va fi prima pe care o vei citi. în primul rând fiindcă este personalizată și apoi pentru că este mai umană”, conchide Steve Martin

Update 10:50

„ Lucrurile cărora oamenii le acordă o mai mare atenție sunt cele semnificative, neașteptate și personalizate”, mai zice Steve Martin.

„ În general, oamenii sunt motivați să creeze și să mențină relații sociale cu ceilalți”, mai spune Steve Martin.

„ Ce ceea oferi clienților contează mai puțin, important este modul prin care o faci”, accentuează Steve Martin.

Update 10:22

„Oamenii acordă mai degrabă atenție ordinii în care produsele sunt oferite, decât ofertei în sine”, spune Steve Martin.

El explică cum în UK există un restaurant, iar primul lucru pe care îl vezi atunci când deschizi meniul este o motocicletă care costă în jur de 2.771 de euro. „Este adevărat, nimeni nu merge într-un restaurant să își cumpere o motocicletă. Motivul este că atunci când vezi o motocicletă de 3.000 de euro, nu ți se mai pare atât de mult să dai în plus 3 euro pe un sandwich. Ei nu compară un sandwich cu un sandwich, compară cu ceva diferit”.

Update 9:56

„Micile schimbări pot face diferențe surprinzător de mari în ceea ce privește influența pe care o ai la locul de muncă”, susține Steve Martin.

„ Schimbă contextul și nu informația! Ar trebui să schimbi mediul în care informația este transmisă. Ca manager, lider business, om de comunicare, sau orice job ai, nu trebuie să schimbi minți, ci să schimbi contextul”, explică Steve Martin.

„Pentru a deveni cu succes influent trebuie să urmezi acești trei pași motivanți. În primul rând trebuie să iei decizii clare, pe cât de eficient posibil, apoi să dobândești aprobarea celorlalți iar în cele din urmă să te vezi într-o lumină pozitivă”, mai spune Steve Martin.

„Într-o lume supraîncărcată cu informații, să găsești scurtăturile sigure pe care să le urmezi pentru a lua cele mai bune decizii e ca și cum ai găsi aur. Aceste scurtături apar sub forma unor mecanisme de declanșare care de cele mai multe ori par să aibă de a face cu ceea ce oferim”, adaugă Steve Martin

Update 9:39

Daniel Boaje, șeful McDonald’s vorbește despre cele cinci lecții pe care le-a învățat încă de la începutul carierie sale în companie:

  1. Ai încredere în angajații tăi. Prima mea temere a fost legată de viitorii angajați pe careîi vom avea în România. La ora actuală, suntem foarte mândri de echipa noastră și este recunoscută și la nivel european.
  2. Să muncești mult este rețeta pentru succes. Cu cât o faci mai bine, cy cât încerci mai mult și ești mai implicat în ceea ce faci, ai toate șansele să atingi succesul.
  3. Știința este esențială și noi luăm business-ul mai în serios decât orice altă companie. McDonald’d e ca o Hamburger University având în vedere trainingurile pe care le parcurge fiecare angajat în parte.
  4. Când vine vorba despre oameni, vorbim despre responsabilități. Angajații trebuie să fie responsabili.
  5. Fii un studefnt al afacerilor, continuă să dezvolți business-ul, fii curios, fii prezent, încerarcă să înveți și să te dezvolți cât mai mult. Apoi, loialitatea e o stradă cu două sensuri.

Update 9:17

„Nu am fost niciodată, în ultimii 30 ani, într-un oraș mai potrivit pentru a face afaceri decât în București”, spune Peter Frank.

„Oamenii de aici sunt deștepți, prea deștepți și entuziaști, ceea ce poate fi un pericol, desigur”, adaugă Peter Frank