FacebookTwitterLinkedIn

Ca parte a sponsorizării, UPS va avea vizibilitate semnificativă având în vedere că Scuderia Ferrari concurează în Campionatul Mondial de Formula 1 în 19 țări din întreaga lume: din Australia, în martie, până în Brazilia, în luna noiembrie. Logo-ul UPS va fi vizibil pe mașinile Ferrari F138 conduse de Fernando Alonso și coechipierul său Felipe Massa, pe salopetele pe care aceștia le poartă în timpul curselor, precum și pe flota de vehicule și echipamente ale Scuderia.

Anunțul reprezintă extinderea platformei globale de sponsorizare a UPS, care include implicarea de succes a companiei în NASCAR, NCAA și Jocurile Olimpice și Paralimpice Londra 2012.

Cu sediul central în Atlanta, SUA, UPS deservește peste 220 de țări și teritorii din întreaga lume. UPS a intrat pe piața din România în 1990 prin intermediul contractorului de servicii autorizat Romtrans, iar din 2000 prin intermediul Trans Courier Service, o companie a Romtrans achiziționata de UPS în anul 2008.