Cautare




, Staff

Tech |
|

UPDATE. Verizon cumpără Yahoo cu 4,48 miliarde de dolari

Verizon Communications achiziționează Yahoo pentru 4,48 de miliarde de dolari, a anunțat cea mai mare companie de telecom americană, potrivit Reuters.
Yahoo-Verizon

Noua sumă este cu 350 de milioane de dolari mai redusă decât cea inițială, din cauza celor două atacurilor cibernetice suferite de Yahoo, în 2013 și 2014, în urmă cărora au fost afectate conturile, precum și informații importante legate de acestea (nume, parole, date de naștere etc.), a cel puțin 500 de milioane de utilizatori.

De asemenea, Yahoo și Verizon vor împărți orice datorii viitoare și costuri care vor rezulta ca urmare a acestor scurgeri de date.

La un acord între cele două companii s-a ajuns încă din iulie 2016, dar faza finala a negocierilor s-a prelungit până acum, tocmai din cauza atacurilor cibernetice.

Tranzacția vizează doar activele Yahoo legate de internet, cele privind motorul de căutare și serviciile de e-mail și de messenger, care vor fi combinate cu tehnologia de advertising a AOL, deținută de Verizon.

Achiziția este de așteptat să fie finalizată în al doilea trimestru al acestui an.

Știrea inițială, publicată la ora 15

Compania telecom Verizon a ajuns la un acord de cumpărare a Yahoo pentru 4,83 miliarde de dolari, scrie Reuters.

Această suma este cu 350 milioane de dolari mai mică decât prețul inițial, potrivit Reuters, care citează Wall Street Journal, cea din urmă bazându-se pe surse apropiate tranzacției.

Verizon Communications încearcă încă de anul trecut să convingă Yahoo să modifice termenii acordului, pentru a reflecta daunele economice produse de cele două atacuri cibernetice.

Cele doua companii vor împărți și orice viitoare datorii și costurile care vor apărea, din cauza scurgerilor de date.

Yahoo, care a apărut în 1994, se luptă de ani buni să se mențină pe piață, dar pierde constant teren în fața principalului rival reprezentat de brandul Google (reorganizat Alphabet, din octombrie 2015).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii