Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

UPC Ungaria, condusă de CEO Severina Pascu, a primit premiul Cable Europe pentru introducerea conținutului online pe TV fără schimbarea set-top-box-urilor

Asociația profesională europeană a industriei de cablu Cable Europe a anunțat la 12 martie că a acordat premiul pentru inovație UPC Ungaria, companie condusă de CEO Severina Pascu, pentru că a oferit clienților conținut online fără să-i oblige să-și schimbe receptoarele deja instalate, informează Media Expres.
Severina-Pascu.jpg

Distincția a fost votată în a doua zi a Congresului de Cablu care s-a desfășurat la Bruxelles, Belgia, începând din 11 martie.

UPC Ungaria a câștigat Cable Europe Innovation Award pentru introducerea a peste 20 de aplicații (apps) pe TV folosind set-top-box-urile standard, în parteneriat cu Metrological, ActiveVideo Networks și alții, cum ar fi YouTube, ducând astfel conținutul online la îndemâna abonaților la serviciile de distribuție de televiziune. Premiul a fost acordat pentru că este pentru prima oară când un astfel de serviciu este implementat la o scară atât de mare fără a obliga clienții să cumpere set-top-box-uri noi, special dedicate.

Severina Pascu, CEO UPC Romania și Ungaria a spus când i-a fost înmânat premiul că ideea este inovativă cu adevărat. „Este un mod frumos de a aduce împreună inovația și experiența clienților, și la final totul a început dintr-o nevoie reală a clienților – conținutul oriunde, oricând, pe orice dispozitiv.”

Congresul de Cablu s-a desfășurat în perioada 11-13 martie la Bruxelles, în Belgia, fiind organizate de Cable Europe în parteneriat cu CTAM Europe, CableLabs.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii