
Compania a înregistrat o creştere anualã de peste 6% a bazei de abonamente (RGU), ajungând, la sfârşitul anului 2013, la un număr de 1,84 milioane de abonamente.
Comparativ cu 2012, baza de abonamente a crescut cu 109.000 RGU. Totodată, baza de clienţi UPC a crescut până la 1,18 milioane de clienţi, în T4 2013 compania câştigând 28.000 noi clienţi, comparativ cu trimestrul anterior.
În trimestrul patru UPC a atras peste 27.900 noi abonamente de televiziune, o creştere de aproape 8% faţă de trimestrul anterior.
La sfârşitul lunii decembrie peste 15% din baza totală de televiziune digital, peste 70.000 de clienţi, plăteu un tarif suplimentar pentru a beneficia de canalele TV HD din grila UPC.
Creşterea anuală pe segmentul Internet este de 14,4% (un plus de peste 48.000 noi abonamente Fiber Power). La sfarşitul lunii decembrie UPC oferea servicii de internet către o bază de 381.000 de clienţi, 63% dintre acestea aveau acces la internet Fiber Power de mare viteză (60 Mbps, 100 Mbps, 120 Mbps, 150 Mbps şi 200 Mbps), iar 170.000 de clienţi au Internet Wireless.
Investițiile în infrastructura ale UPC s-au ridicat anult trecut la circa 30 milioane de euro, cea mai mare parte din aceste investiții au fost alocate pentru extiderea retelei de internet de mare viteza către 33 de localităti.
În ultimul trimestru al anului trecut UPC a vea peste 279.000 de abonaţi ai serviciilor de telefonie, o creştere de 7,3% faţă de trimestrul anterior. Creşterea anuală pe segmentul de voce este de aproape 22% (peste 50.000 de noi abonamente).
,,În 2013 am investit în reţea, extinzând zonele în care oferim servicii digitale 3Play şi demonstrând capacitatea reţelei UPC de a livra hiper viteze de până la 1 Gbps. Am încheiat un an de care suntem mândri, avem o bază solidă pentru anul care a început, lucru foarte important pe o piaţă competitivă cum este România”, declară Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria.