Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

UPC România va lansa un serviciu audiovizual la cerere, la începutul anului 2014

sigla-upc.jpg
UPC România SRL a notificat Consiliul cu privire la furnizarea unui serviciu media audiovizual la cerere, denumit UPC Pay-per-View, care va fi disponibil prin reţeaua de cablu şi fibră optică clienţilor abonaţi la pachetul de cablu digital, informează Media Expres.

Solicitarea a fost susţinută de managerul video al UPC, Smaranda Rădoi. Ea a declarat pentru Media Expres că serviciul va fi disponibil abonaţilor la pachetul digital, începând cu sfârşitul lunii ianuarie, începutul lunii februarie 2014.

Smaranda Rădoi a declarat în cadrul ședinței: „Este un serviciu la cerere care a mai fost lansat de compania LGI, compania mamă a UPC şi în alte teritorii, este un serviciu prin care ne dorim să punem la dispoziţia clienţilor noştri evenimente în direct, transmisiuni ale unor spectacole, ale unor concerte, transmisiuni sportive. Avem posibilitatea să difuzăm şi filme la cerere”. Ea a mentionat că „nu va exista conţinut pentru adulţi”.

De asemenea Rădoi a adaugat că vor fi preluate din România și difuzate prin acest serviciu spectacole de teatru, de balet, de operă, concerte clasice, teatru pentru copii şi filme, întreceri sportive, întreceri cu skate board, cu patine cu rotile, biciclete.

Potrivit explicațiilor reprezentantei UPC, accesul e condiţionat de cererea clientului care va trebui să solicite accesul la evenimentele programate. Accesul va fi condiţionat de existența unei aplicaţii care va rula pe platforma UPC de televiziune de cablu. Clienţii vor accesa aplicaţia, vor parcurge lista de evenimente disponibile şi vor selecta evenimetul dorit. Taxarea se va face la următoarea factură.

Operarea serviciului exclude accesul copiilor printr-un cod parental. De asemenea pe ecranul televizorului apar mesaje de avertizare când se apropie evenimentul comandat.

„Preţul va depinde de înţelegerile pe care le vom face cu partenerii (…) pe pagina UPC va exista o secţiune dedicată serviciului Pay-per-View”, a mai spus Smaranda Radoi.

În aceeași ședință, CNA a respins solicitarea Antena Tv Group SA de modificare a denumirii Antena 2 în Antena Stars, a siglei și a grilei de programe, din cauza tabloidizării majore pe care ar fi suferit-o programul.

Au votat împotriva modificărilor șapte membri (Lorand Turos, Valentin Jucan, Narcisa Iorga, Monica Gubernat, Laura Georgescu, Christian Mititelu și Cristina Tepcea) și doar doi membri pentru (Răsvan Popescu, Călin Cristea).

Potrivit directorului Cristian Ionescu, Antena Stars ar fi urmat să difuzeze emisiuni, reality-show-uri cu „vedete” precum Bianca Drăgușanu, Adriana Bahmuțeanu și Rocsana Marcu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii