Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

UPC România se retrage din Asociaţia de Comunicaţii prin Cablu

sigla-upc.jpg
UPC România a anunțat retragerea sa din cadrul Asociaţiei de Comunicaţii prin Cablu (A.C.C.) începând cu data de 1 februarie 2014, potrivit unui comunicat difuzat de companie, informează Media Expres.

„Această decizie a venit în urma reevaluării, de către UPC România, a strategiei A.C.C. şi în urma analizării activităţii din ultima perioadă a Asociaţiei. În acest context, dorim să menţionăm că declaraţiile recente ale domnului Radu Petric, Preşedinte A.C.C., declaraţii făcute în numele asociaţiei, nu sunt în acord cu poziţia UPC România şi nu reprezintă punctul de vedere al companiei noastre”, se mai arată în comunicatul UPC.

UPC România este a doua cea mai mare companie de cablu de pe piaţa locală, oferind servicii de distribuție de televiziune digitală, prin satelit şi analogică, internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 200 de oraşe.

UPC România are 1.160.300 de clienţi la distribuția de televiziune, internet și telefonie. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare viteza, Fiber Power 200 Mbps. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc.

ACC este cea mai veche asociație profesională a cabliștilor din România, fiind condusă până în prezent de un consiliu director format din reprezentanții a trei companii: RCS & RDS, UPC România și Telemach.

Asociația a suferit în ultimii ani un proces de restrângere a numărului de membri pe fondul concentrării din piața de cablu, dar și a unor neînțelegeri interne între membrii asociației.

După retragerea UPC, ACC va reprezenta aproximativ 45% din piața de cablu din România.

Vezi AICI și audiențele meciurilor din Premiere League pe Eurosport!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii