Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

UPC România a înregistrat venituri de peste 168 mil. lei în T1 2016

UPC România, unul dintre principalii jucători pe piața de comunicații prin cablu din lume, a încheiat primul trimestru din 2016 cu rezultate în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut.
UPC

Astfel, în primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat peste 168,6 milioane de lei, reprezentând o creștere cu 9,7% față de circa 153,7 milioane de lei în trimestrul I al anului trecut. Compania are un numãr total de 1.245.100 clienţi, baza de clienţi a companiei crescând în ultimul an cu  67.300 de clienți noi.

Robert Redeleanu, Director General UPC Romania: „Daca nu riști, nu poti inova”

O contribuţie semnificativă la rezultatele companiei o are segmentul de internet, UPC adăugând  56.600 de noi abonamente de internet de la an la an, ceea ce reprezintă o creştere anuală de aproximativ 13%. La 31 martie 2016, UPC oferă servicii de internet către 500.600 de clienţi, depãşind  o jumatate de milion de case care au internet de mare vitezã Fiber Power de la UPC.

UPC România a bugetat investiții de 50 mil. euro în 2016

În trimestrul I, UPC a atras peste 13.500 noi abonamente de televiziune digitală, ceea ce face ca la 31 martie totalul pe acest segment să fie de 606.700. Creşterea anuală pe acest segment este de 9% (aproximativ 50.000 de noi abonaţi). Peste 68% dintre clienţii de televiziune UPC sunt abonaţi ai televiziunii digitale, iar dintre aceştia, peste 35% beneficiază de calitatea televiziunii HD.

De asemenea, segmentul de voce a înregistrat o creştere anualã de peste 32%, în trimestrul I 2016 compania având o bază de aproximativ 415.600 clienţi cu servicii de telefonie.

upc_robert_redeleanu_20151012_0148 „Rezultatele din primul trimestru al acestui an confirmă competitivitatea și varietatea pachetelor noastre de servicii. Clienţii îşi doresc soluţii tehnologice inovatoare, uşor de utilizat. În acest an vom continua drumul inovaţiei, pentru a aduce internetul şi televiziunea la cele mai înalte standarde pentru clienţii noştri, în acelaşi timp, investind în extinderea reţelei ĩntr-un ritm şi mai susţinut”, declară Robert Redeleanu, CEO UPC România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii