Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

UPC România a cumpărat peste 13.000 de abonați la televiziunea prin cablu

UPC România a crescut în trimestrul al II-lea 2015 cu 95.000 de unități generatoare de venit (RGU) prin atragerea de noi clienți, dar și prin achiziția unor companii mai mici, potrivit raportului companiei la jumătatea anului, informează Media Expres.
UPC

Potrivit raportului, UPC a cumpărat în România 13.500 de abonați la cablu TV în rețele analogice (basic) și 6.400 abonați la internet.

UPC are în România un număr de 1.182.400 abonați la serviciile video, dintre care 301.000 la pachetul de bază, 568.600 la cablu digital, 312.800 abonați la platforma DTH.

UPC mai furnizează internet pentru 460.800 de abonați și telefonie pentru 327.900 de abonați.

UPC a înregistrat creșteri pe toate segmentele față de primul trimestru al anului 2015, cu excepția DTH unde a pierdut 4.400 de abonați.

CITEȘTE VENITURILE UPC AU CRESCUT CU 10,8% ÎN TRIMESTRUL DOI!

Veniturile UPC România au scăzut față de jumătatea anului 2014 cu aproape 10 milioane de dolari, de la 87 milioane anul trecut la 77.6 milioane de dolari la jumătatea acestui an.

Potrivit unor surse din industre, notează Media Expres, raportarea noilor achiziții în trimestrul al treilea semnifică încheierea procesului de achiziție, de la realizarea înțelegerii pentru vânzare și până la trecerea abonaților în portofoliul cumpărătorului putând să treacă mai multe luni.

Potrivit definiției UPC, „Revenue Generating Unit” sau „RGU” este considerat oricare dintre clienții companiei care primesc unul dintre serviciile de televiziune în pachetul de bază, digital, DTH, abonații la MMDS, internet sau telefonie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii