Cautare




, Contributor

Telecom |
|

UPC România a bugetat investiții de 50 mil. euro în 2016

Compania de comunicații prin cablu UPC România își majorează investițiile pentru anul curent și plănuiește să se extindă.
Robert Redeleanu - CEO UPC RO

„Anul 2016 va fi un an al investițiilor, al dezvoltării”, a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România. În 2015, compania a făcut investiții de 35 de milioane de euro, iar bugetul pentru anul acesta este alocat extinderii rețelei, infrastructurii și lansării de noi servicii. Extinderea este însă prioritară în acest an, motiv pentru care UPC plănuiește să acopere încă 300.000 de gospodării, la fel ca în 2015.

Robert Redeleanu a spus că UPC evaluează posibilitățile de a lansa servicii de telefonie mobilă sub forma unui operator mobil virtual, prin rețeaua altui operator. „Este destul de puțină deschidere în rândul operatorilor de a face acorduri de tip MVNO (Mobile Virtual Network Operator). E o piață extrem de competitivă”, a declarat acesta.

VEZI CARE SUNT LECȚIILE LUI ROBERT REDELEANU PENTRU 2016

Anul trecut, compania și-a majorat baza de clienți pe toate segmentele de business. O creștere semnificativă a fost înregistrată pe segmentul de telefonie fixă, unde compania a depășit pragul de 400.000 de clienți la sfârșitul anului trecut.

Numărul de clienți prin cablu TV a crescut cu 8% la 593.200 abonați și a înregistrat o scădere de 5% a abonaților pe cablu analogic, ajungând la 290.600 de abonați.

Pe televiziune prin satelit, serviciu furnizat sub brandul Focus Sat, compania a crescvut cu opt procente și a ajuns la 350.600 de clienți.

Pe segmentul de internet fix, compania a crescut cu 13% la 488.800 de abonamente, iar pe telefonie fixă și-a majorat baza de clienți cu 29%. Depășind pragul de 400.000 de utilizatori.

Numărul total de abonamente a crescut cu 11% la 2,127 milioane, iar numărul de clienți a crescut cu 5% la 1,243 milioane.

Veniturile UPC România au crescut cu 9,2% anul trecut și au ajuns la peste 633 de milioane de lei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii