Cautare




, Staff

Telecom |
|

UPC România a avut venituri de 184 mil. lei în T3, în creștere cu 6,5% față de 2016

UPC România, parte a Liberty Global, companie de comunicaţii prin cablu a înregistrat, în T3, venituri de 184 de milioane de lei, în creștere cu 6,5% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Robert Redeleanu

Aria de acoperire a serviciilor digitale a fost extinsă cu 255.700 de case noi, ceea ce a însemnat o creştere de peste 9% faţă de T3 2016, ajungând la 3.008.100 gospodării din România.

 „Cu CONNECT BOX şi HORIZON am reuşit să menţinem creşterea dinamică pe toate segmentele de business, veniturile înregistrate fiind cu peste 6,5% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Īn acest trimestru am atins şi depăşit un reper important, peste 3 milioane de case în aria de acoperire, ca urmare a investiţiilor constante în extinderea reţelei digitale de ultimă generaţie”, a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria.

UPC a înregistrat creşteri pe segmentul serviciilor de internet, compania adăugând 43.800 de noi abonamente de internet într-un an, ceea ce reprezintă o creştere de peste 8%. La 30 septembrie 2017, UPC oferă servicii de internet către 568.700 de clienţi.

Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 33.800 de abonamente în ultimul an, baza de abonamente crescând cu peste 5% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la un total de 663.400 de clienţi.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 16%, în al treilea trimestru din 2017 compania atingând o bază de aproximativ 519.600 de clienţi pentru serviciile de telefonie.

În T3 2017, odată cu lansarea HAPPY HOME, UPC România a înregistrat o creştere a bazei de abonamente (RGU), adăugând 144.800 noi abonamente, comparativ cu anul trecut (creştere de 6,5%), baza totală de RGU ajungând la 2.370.600 la 30 septembrie 2017.

De asemenea, baza de clienţi a UPC România a crescut în T3 2017 cu aproximativ 62.500 noi clienţi comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, compania a încheiat trimestrul al III-lea 2017 cu un număr total de 1.321.900 clienţi (UPC Romania + Focus Sat).

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii