Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

UPC preia Digi 24 în rețelele analogice

Digi 24 intră progresiv în distribuție în rețelele analogice ale UPC România, potrivit unei declarații a reprezentantului celei de-a doua companii de cablu, în ședința CNA din 10 noiembrie, informează Media Expres.
Digi24.jpg

Reprezentantul UPC a spus că „problema este rezolvată, la 6 noiembrie am primit echipamentul de la RCS, de ieri a început să fie distribuit în rețele și a început să se implementeze, până la sfârșitul săptămânii intră în toate rețelele analogice”.

Retransmisia programului Digi 24 în rețeaua UPC a fost un subiect de dispută între cele două companii (UPC România și RCS & RDS) de peste un an și se bazează pe faptul că Digi 24 este o televiziune aflată în lista must-carry, în vreme ce UPC a motivat de-a lungul timpului, printre altele, că retransmisia se poate face doar cu echipamente speciale, pe care RCS & RDS nu le-a furnizat.

Un alt fapt reclamat de UPC este că Digi 24 a făcut publicitate doar la serviciile proprii aceasta fiind o faptă de concurență neloială care ar afecta interesele comerciale ale companiei.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME (OCTOMBRIE 2015)

Până în prezent UPC a difuzat Digi 24 doar în rețelele digitale pe un canal cu denumirea, în ghidul electronic de programe, „Canal Știri”.

Potrivit ultimului raport economic al companiei, UPC are un număr de 290.500 abonați la pachetul analogic și 580.400 abonați la pachetele digitale, numărul abonaților în analogic fiind în continuă scădere.

De la începutul lunii noiembrie, Digi 24 și televiziunile sportive ale RCS & RDS au deschis difuzarea de publicitate din piață și au angajat un director de vânzări în persoana lui Bogdan Lăzăroiu.

Într-o dezvoltare separată, acesta a declarat pentru Media Expres că televiziunea muzicală UTV, care aparține RCS & RDS, va rămâne în portofoliul de vânzări de publicitate a agenției Cable Direct până la finalul anului 2015.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE SPORT (OCTOMBRIE 2015)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii