FacebookTwitterLinkedIn

UPC a înregistrat în continuare o creștere a numărului de abonați în România, în ultimele trei luni ale anului 2014 față de trimestrul anterior (încheiat la la 30 septembrie 2014), ultimul fiind deja caracterizat într-un raport la UPC Holding B.V. drept „cel mai bun trimestru al nostru din anul 2011” – în ce privește creșterea încasărilor.

În trimestrul al patrulea 2014, UPC a pierdut 8.900 de abonați la cablu în analogic dar a adăugat 11.000 abonați la cablu digital și 19.000 de abonați la serviciile DTH, având un total de 21.100 clienți noi pe distribuția de video cumulată în cablu și DTH.

UPC România a mai adăugat 13.000 clienți noi la internet și 1.400 la telefonie.

După Polonia cu 46.300 RGU (acronim pentru „unități generatoare de venit” din limba Engleză, sau numărul de facturi emise), creșterea numărului de clienți din România (35.500 RGU) este cea mai mare din Europa a companiei, fiind urmată de Ungaria (31.500). Atât România cât și Ungaria sunt conduse de CEO Severina Pascu.