Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Telecom |
|

UPC introduce abonamentul la semnătura electronică

UPC-Romania.jpg
UPC Business a lansat serviciul de semnătură digitală ca abonament pentru companii.  

 În fiecare an angajaţii unei companii petrec, în medie, 216 ore  pentru plata taxelor, conform Raportului Băncii Mondiale – Doing Business 2013 (cifră estimată pentru o companie medie din Bucureşti).  Activităţile care consumă cel mai mult timp sunt plata taxelor şi transmiterea de date statistice. Astfel, aproximativ 90% din companiile mici şi mijlocii au depus formulare online în ultimul an, peste 70% au plătit online taxe şi impozite şi peste 70% au transmis date statistice, potrivit studiului realizat în octombrie de UPC România împreună cu Roland Berger.

UPC Business a lansat serviciul de semnare electronică a documentelor (cu ajutorul certificatului digital calificat), Business SecureSign, sub formă de abonament lunar. Opţiunea pe care UPC Business o oferă clienţilor săi include un kit pentru semnătura electronică alcătuit dintr-un certificat digital calificat, un dispozitiv criptografic (de tip token USB)  şi o aplicaţie software pentru semnarea electronică a documentelor. Preţul unui abonament lunar este de 4 euro. 

Piaţa locală era estimată în 2012 la aproximativ 250.000 de certificate digitale calificate. În prezent, în România, semnătura electronică este folosită la depunerea online a declaraţiilor sau transmiterea rapoartelor către 8 autorităţi publice, fiind utilizată şi pentru autentificarea în sisteme informatice private sau semnarea mesajelor transmise prin e-mail.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii