
De asemenea, UPC România avea la 30 septembrie 2014 un număr de 420.500 abonați la internet și 311.000 abonați la serviciile de telefonie.
UPC a pierdut în trimestrul al treilea 2014 un număr de 14.800 de abonați la cablu analogic și 800 de abonați la DTH, dar a câștigat 22.600 la cablu digital, 13.800 de abonați la internet și 6.600 la telefonie.
UPC a avut venituri de 37,7 milioane de dolari în România în trimestrul al treilea și 111,9 milioane de dolari pe primele nouă luni ale anului, în creștere față de perioadele similare ale anului trecut cu 3 milioane de dolari, respectiv 8,3 milioane de dolari.
Operațiunile UPC Holding B.V. din Centrul și Estul Europei au înregistrat o creștere a veniturilor cu 2% în trimestrul al treilea, cel mai bun trimestru în ultimii trei ani, creștere pusă de compania internațională pe seama creșterilor din România și Polonia.
România mai este menționată pozitiv alături de Polonia și Ungaria în comentariul care explică creșterea cu 4% a cash-flow-ului operațional, „cel mai bun trimestru al nostru din anul 2011”.