Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

UPC a continuat să piardă abonați la distribuția TV în trimestrul I 2019

UPC a pierdut în continuare abonați la cablu în România, în primul trimestru din 2019, în vreme ce încasările companiei nu mai sunt raportate distinct în rapoartele publice periodice care sunt comunicate de Liberty Global și subsidiara sa UPC Holdings, care dețin operatorul de telecomunicații, după acordul de vânzare către Vodafone a operațiunilor din România, Cehia, Ungaria și Germania, informează Media Expres.
UPC_CIRCLE_sRGB

Potrivit raportului pe trimestrul I 2019, UPC România furniza cablu pentru 961.700 de abonați, din care 205.900 având abonamentul de bază (în analogic, n.red.) și 708.400 de abonați (pachetele extinse).

UPC a pierdut, în trimestru I, 16.100 de abonați la pachetul de bază și a câștigat 9.800 de abonați la pachetul digital, cu o pierdere netă de 6.300 de abonați pe segmentul de distribuție de televiziune.

TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MICI AUDIENȚE ÎN URBAN – APRILIE 2019

UPC România a câștigat 1.800 de abonați la internet și 7.800 la telefonie fixă, având acum un număr de 594.,200 de abonați la internet și, respectiv, 581.100 de abonați la telefonia fixă.

Operațiunile DTH ale UPC în România sunt gestionate în prezent printr-o companie cu sediul în Luxembourg, care este la rândul său în proces de vânzare, dar separat de operațiunile prin cablu, numărul de abonați fiind de asemenea nedeclarat pe segmente geografice, dar numărul este în scădere, notează Media Expres.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii