UPC aniversează 25 de ani de la intrarea pe piața din România - Forbes.ro
Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

UPC aniversează 25 de ani de la intrarea pe piața din România

UPC a realizat investiții totale de peste 1 miliard de euro în România. Strategia companiei de extindere a rețelei de servicii digitale a adus peste un milion de noi gospodării în aria de acoperire în ultimii patru ani, serviciile UPC România fiind disponibile în prezent în peste trei milioane de case, potrivit unui comunicat de presă, difuzat cu prilejul aniversării a 25 de ani de la intrarea companiei de cablu pe piață, informează Media Expres.
Print

Beneficiile sociale totale generate de investiţiile UPC România în internet broadband în ultimii patru ani sunt estimate la 309 milioane de euro, datorate impactului vitezelor mai mari de internet (196 milioane euro), productivităţii crescute (95 milioane euro) şi concurenţei la nivelul preţurilor (18 milioane euro) din România, conform Oxera Consulting.

Pentru a marca aniversarea, UPC România va celebra pe tot parcursul anului cei 25 de ani de prezență pe piața locală printr-o serie de inițiative.

Una dintre acestea este campania „25 de ani de inovație” ce include lansarea ofertei aniversare 25% reducere pentru o perioadă de 25 de luni pentru pachetele de servicii HAPPY HOME, care conectează întreaga casă și oferă divertisment pentru toată familia – viteze de internet de 150 Mbps, 300 Mbps și 500 Mbps, Wi-Fi premium cu modemul CONNECT BOX și programele TV preferate, oriunde, pe orice ecran cu funcția Replay

Robert Redeleanu, CEO UPC România și UPC Ungaria: „De 25 de ani, investim și inovăm pentru a le oferi clienților acces la cele mai noi tehnologii, multe dintre ele aduse în premieră pe piața din România. Ultimii ani au adus o creștere accelerată pentru UPC, susținută de produse și servicii digitale la cele mai înalte standarde pentru clienții noștri și o nouă identitate de brand care ne consolidează poziția la nivelul pieței. Suntem mândri de tot ce am realizat ca echipă și, în continuare, rămânem fideli strategiei noastre de a aduce experiențe unice de conectivitate și divertisment în casele românilor și de a răspunde cât mai bine nevoilor lor. Mulțumim tuturor clienților și partenerilor noștri pentru încrederea pe care o au în noi. Împreună scriem povestea următorilor ani, în care inovația digitală va juca un rol din ce în ce mai important în viața noastră, a tuturor.”

UPC este parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu din lume.

Printre premierele aduse de UPC pe piața locală, se numără televiziunea digitală prin cablu (2005), serviciul DVR – Digital Video Recorder (2008), televiziunea de înaltă definiție HD (2009), tehnologia 3D (2011) sau Digital Cardul (CI+) (2012).

În 2011, UPC a lansat serviciul de Internet cu cele mai mari viteze de download disponibile la acel moment pe segmentul rezidenţial – până la 120 Mbps, investițiile în segmentul de internet continuând de-a lungul anilor, astfel încât în prezent UPC oferă viteze superioare de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR CONFESIONALE ÎN 2017

În 2014, serviciile UPC au devenit disponibile şi în afara casei, prin lansările UPC Wi-Free şi Horizon Go.

Din 2015, clienţii de internet UPC au acces la viteze superioare de până la 500 Mbps şi prin Wi-Fi, odată cu lansarea noului modem de ultimă generaţie, Connect Box, iar în 2016, UPC a introdus pe piață platforma video HORIZON, cu funcția Replay, care oferă acces la conținut oriunde și oricând.

Anul trecut, compania a lansat noile pachete de servicii: HAPPY HOME, o nouă identitate vizuală şi sloganul: „Bucură-te de fiecare moment”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii