Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Universal Channel îşi schimbă grafica, sigla, poziţionarea, sub sloganul: „100% personaje”, trecând la formatul 16:9

universal_channel.jpg
Universal Channel a anunțat că din 28 septembrie a.c. va avea o nouă siglă, grafică şi un nou slogan potrivit unui comunicat de presă difuzat de reprezentantul din România al companiei, Stuffmedia și preluat de Media Expres. Schimbarea va fi însoțită, din 3 octombrie, de trecerea Universal Channel la formatul „widescreen” (16:9).

În cadrul acestui proces de schimbare, Universal Channel a anunţat şi premiera unui nou serial, difuzat pentru prima dată în România: „Arcaşul” (Arrow), un serial de acţiune, care va putea fi urmărit în fiecare marţi, de la 22:00, din 15 octombrie.

Universal Channel va difuza, în continuare, serialele „Dexter” (sezonul 7, în fiecare luni, de la 23:00), „Castle” sau „CSI: Miami”, dar şi filme de la Hollywood.

În octombrie Universal Channel va difuza în premieră „Comedie de groază” (Scary Movie) joi, 3 octombrie, de la ora 22:00, „Comedie de groază 2” (Scary Movie 2) joi, 10 octombrie, de la ora 22:00.

Tot joia, de la ora 22:00, televiziunea va difuza în premieră filmele: „Scream” (17 octombrie), „Scream 2” (24 octombrie), „Scream 3” (31 octombrie).

Totodată, pe lângă premierele televiziunii, Universal Channel va difuza și premiere în televiziune pe teritoriul României, precum filmele „Dezastru de ziua independenței” (vineri, 4 octombrie, 22:00) și „Tornada de pietre” (vineri, 25 octombrie, 22:00).

 Universal Channel poate fi urmărit în 103 ţări, tradus, la nivel internaţional, în 16 limbi. Noua poziţionare a televiziunii – ca destinaţie a divertismentului bazat pe personaje – are loc în 2013 şi în Asia, Africa, toată Europa Centrală şi de Est, Rusia, America Latină, Brazilia, Marea Britanie şi Australia.

Procesul de schimbare a brandului Universal Channel a fost realizat în colaborare de către echipa de Marketing a NBCUniversal International Television cu departamentul de creaţie al Red Bee Media şi Lee Hunt, o companie specializată în domeniul branding-ului TV.

Universal Networks International, divizia globală de televiziune a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment, furnizând conţinut şi banduri de calitate pentru peste 176 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină şi Asia Pacific. Portofoliul companiei include televiziunile Universal Channel, Syfy, 13th Street Universal, Studio Universal, E! Entertainment Television, The Style Network (care va fi în curând schimbat în Esquire), DIVA Universal, Telemundo şi Golf Channel.

Universal Networks International este implicată şi în societatea mixtă KidsCo şi reprezintă şi Movies 24. NBCUniversal News Group operează de asemenea CNBC şi NBC News la nivel internaţional. Universal Networks International este parte a NBCUniversal, proprietate a companiei de cablu din Statele Unite, Comcast Corporation.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii