Anne Marie va avea misiunea de a dezvolta strategia organizației și de a continua să apere și să protejeze interesele agențiilor de publicitate din România.
Anne Marie Obrețin este licențiată în Lingvistică și deţine o diplomă post-universitară în Cercetarea Limbilor și Culturilor Europene la Universitatea Exceter din Marea Britanie.
Anne Marie Obretin, director executiv UAPR de declarat: „Mi-am propus să devenim o voce cât mai puternică a advertising-ului din România, să ne preocupăm de creșterea, dezvoltarea și implementarea proiectelor existente și a proiectelor pilot. Vreau ca asociația noastră să crească atât cantitativ, cât și calitativ și îmi doresc ca prin intermediul tuturor proiectelor viitoare să fim considerați un punct de reper în stabilirea direcțiilor în advertising-ul românesc.”
În septembrie 2013, Adunarea Generală a Uniunii Agențiilor de Publicitate din România a desemnat un nou comitet director, cu un mandat de doi ani.
Comitetul este condus de Radu Florescu (CEO Centrade Saatchi & Saatchi) împreună cu Ștefan Iordache (Leo Burnett) – vicepreședinte, Alex Visa (GroupM Interaction), Claudia Chirilescu (Spoon Media), Radu Miu (Mercury 360), Nora Marcovici (BBDO) și Alexandru Cernătescu (Infinit Solutions).
„Anul 2014 reprezintă un nou început pentru UAPR sub conducerea lui Anne Marie. Sunt bucuros să o avem în echipa noastră. Prin atitudinea pozitivă și prezența ei activă, vom continua dezvoltarea planurilor organizației. Sunt încrezător că alături de ceilalți membri ai Consiliului Director îşi va aduce contribuţia activă la proiectele din UAPR și va fi o voce comună pentru toți membri organizației”, spus Radu Florescu, preşedinte UAPR.
UAPR este o organizaţie profesională fondată în anul 2000, care urmăreşte apărarea intereselor agenţiilor de publicitate, dezvoltarea şi profesionalizarea industriei de advertising şi ridicarea standardelor profesionale. În acest sens, UAPR reuneşte cele mai importante agenţii de publicitate şi de media de pe piaţa autohtonă de publicitate și își propune să dezvolte şi să profesionalizeze industria de publicitate şi să atragă noi membri.