Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

United Media Services a fost inclusă în Top 100 Global: Fastest Growing Companies al Adweek

Agenția de media full-service United Media Services a fost aleasă în topul 100 global al agențiilor cu cea mai mare creștere (Adweek Global Top 100: Fastest Growing Agencies). Topul include 100 de agenții din lume și 10 provideri de soluții care au dovedit o creștere solidă a business-ului lor în ultimii 3 ani la rând, în perioada 2017-2019: companii holding sau independente, cu focus global sau regional, precum și organizații care oferă servicii ce pornesc de la generare de lead-uri și ajung până la campanii digitale și campanii dezvoltate pe mobil.
 aboneaza-te
AdWeek

Dana Bulat, General Manager United Media Services: „Sunt foarte fericită că United Media Services a fost inclusă în Global Top100 Fastest Growing Agencies, top publicat anual de Adweek, una dintre cele mai apreciate publicații dedicate industriei din care facem parte. Un rezultat și o recunoaștere internațională cu care o agenție locală nu se întâlnește foarte des. Dedicarea noastră totală către creșterea business-urilor clienților noștri, focusul constant către dezvoltarea celor mai bune capabilități digitale și determinarea noastră permanentă de a ne autodepăși, ne-au ajutat să devenim echipa de astăzi. Îmi felicit toți colegii, pentru că merită pe deplin!”

Rezultatele complete ale Adweek 100: Fastest Growing, inclusiv profile de companii, pot fi accesate AICI și în cel mai nou numar din print al Adweek, lansat pe 5 octombrie la New York.

United Media Services este o agenție full-service, cu focus digital, cu biroul în București și cu capacități de coordonare regională. Agenția lucrează în prezent pentru mai mult de 60 de clienți și 100 de branduri din categorii dinamice și pline de provocări, precum: retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar, etc.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii