Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Unilever și-a promovat cu „spume” detergentul Dero

dero_unu.jpg
Detergentul de rufe Dero a fost cel mai promovat brand pe televiziune al companiei Unilever, în primele două luni ale acestui an. Unilever, cel mai mare consumator de publicitate TV în perioada amintită, a promovat 15 branduri din portofoliul său pe micile ecrane.

Campania de promovare pentru Dero, derulată de Unilever în primele două luni ale acestui an, a acumulat 2.210 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). În aceleași două luni ale anului trecut, brandul Dero a fost inexistent în calupurile publicitare. Astfel, Dero este cea mai promovată marcă a Unilever, în ianuarie – februarie 2013.

Alte brandurile ale companiei Unilever care au acumulat volume mari de audiență TV la începutul acestui an: Delikat (1.936 GRP’30), șamponul Clear (1.671), săpunul Dove (1.342), Domestos (1.166), Cif (1.129), deodorantul pentru femei Dove și Coccolino (1.072).

Pentru cele 15 branduri promovate în cele două luni, Unilever a acumulat 16.204 GRP’30 pe targetul comercial, un consum de publicitate mai mare cu 7,2% decât în aceeași perioadă a anului 2012.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii