Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Unilever nu mai generează deșeuri în Europa

Dacă la înecputul anului, în ianuarie 2015, Unilever și-a anunțat ambiția de a avea zero resturi trimise la depozitele de deșeuri, din cel mai recent raport al companiei reiese că, în prezent, Unilever nu mai generează deșeuri în Europa.
Unilever_zero deseuri in Europa

Ceea ce înseamnă că, în plus față de facilitățile de producție, niciun rest produs de Unilever sau de propriile operațiuni logistice, centre de distribuție, birouri, nu ajunge la depozitele de deșeuri, în Europa.

Operațiunile la nivel european sunt primele care îndeplinesc acest nou obiectiv prin care 63 de centre Unilever trimit în prezent zero resturi la depozitele de deșeuri.

Scopul Unilever este de a deveni până la sfârșitului anului o companie cu zero deșeuri produse la nivel global și, de asemenea, de a continua eforturile pentru dezvoltarea lanțului său valoric.

„Atingerea obiectivul nostru privind zero resturi trimise la depozitul de deșeuri este esențială pentru ambițiile de dezvoltare sustenabilă ale Unilever. Ne dorim, în acest caz, să vedem o mișcare la nivelul întregii industrii. În luna iunie a acestui an am încheiat parteneriate cu mai multe companii care împărtășesc aceeași viziune, cu experți și parteneri cheie pentru a genera interes pentru această problemă socială și de mediu. Lumea se concentrează pe obiectivele globale ale Organizației Națiunilor Unite (ONU) – un set ambițios de obiective care urmărește să pună capăt sărăciei extreme, să combată inegalitatea și schimbările climatice până în 2030 – astfel că este timpul să inițiem cu toții cât mai multe acțiuni privind eliminarea deșeurilor”, spune Pier Luigi Sigismondi, chief supply chain officer al Unilever.

Unilever este unul dintre furnizorii mondiali de produse alimentare, produse pentru casă și de îngrijire personală, cu vânzări în peste 190 de țări. Produsele companiei ajung la două miliarde de consumatori pe zi. Compania are 172.000 de angajați și a generat vânzări de 48.4 miliarde euro în 2014.

Jarek Malinowski, Unilever: Ultimii 25 de ani au produs o scurtare în ciclul de viață al inovațiilor

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii