Procesul de rebranding va continua în următoarele luni prin schimbarea identității vizuale a băncii (denumire și logo), în contracte și comunicarea comercială cu clienții, partenerii, autoritățile și a smnalisticii în întreaga rețea de unități teritoriale, precum și înclouirea instrumentelor de plată (carduri, token-uri) care poartă vechea denumire.
Schimbările care vor avea loc în cadrul procesului de rebanding nu implică modificarea caracteristicilor și funcționalităților produselor și ncii modificarea relațiilor contractuale cu clienții, iar înlocuirea instrumentelor de plată actuale cu cele care poartă noua denumire se va realiza treptat, fără costuri suplimentare pentru clienți.
UniCredit Țiriac Bank a realizat un profit net consolidat de 106,8 milioane de lei (24 milioane euro) în primele șase luni ale anului 2015, înainte de interesul minoritar.
UniCredit Bank este parte a grupului financiar european UniCredit. La nivel național, banca este prezentă prin intermediul unei rețele de peste 180 de unități teritoriale și a unei echipe de aproximativ 3.350 de angajați.