Cautare




, Contributor

Macroeconomie |
|

UniCredit lansează buddybank, noua bancă „moleculară” a grupului

UniCredit Bank anunță planul de a lansa buddybank, noua bancă „moleculară” a grupului dedicată exclusiv utilizatorilor de telefoane inteligente.
unicredit

Noua bancă, buddybank, va pune la dispoziția clienților trei produse financiare tradiționale – conturi curente, carduri de credit/debit și credite de nevoi personale. La acestea se adaugă un serviciu de relații cu clienții 24/7 disponibil prin webchat și telefon, care poate oferi sprijin în activități de zi cu zi, precum realizarea de rezervări în restaurante, rezervări de taxi sau planificarea călătoriilor.

Prima piață pe care va opera buddybank va fi cea din Italia.

 „buddybank este un punct cheie în strategia de digitalizare și inovare a UniCredit. Pentru început vom lansa acest serviciu în Italia, cu centrul operațiunilor în Milano”, a declarat Angelo D’Alessandro, creatorul și directorul buddybank.

Noul proiect buddybank va putea identifica automat clienții, în doar câteva secunde, fără ca aceștia să treacă prin întrebări de securitate sau alți pași. În acelaşi timp, clienții îşi vor putea deschide un cont buddybank în câteva minute pentru a accesa credite instant, a face tranzacții sau pentru a-și îndeplini alte obiective personale.

VEZI ȘI: UNICREDIT A ACORDAT CREDITE DE PESTE UN MILIARD DE EURO PENTRU PROIECTELE CU FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE

Spre exemplu, cei care se pregătesc pentru un maraton ce va avea loc într-un alt oraș și nu au timp să-și planifice plecarea, se pot baza pe buddybank să îi ajute în organizarea călătoriei și planificarea bugetului.

Ca serviciu dedicat exclusiv utilizării pe smartphone, buddybank este ușor de folosit. Prin faptul că au un singur punct de interacţiune cu banca şi prin intermediul parteneriatelor cu start-up-uri și inovatori de top, clienţii vor avea acces la o gamă largă de servicii financiare și de lifestyle, la standarde înalte de securitate.

VEZI ȘI: PERSPECTIVELE LOCULUI ÎNTÂI: ION ȚIRIAC

Buddybank își va începe activitatea la 1 ianuarie 2017, în urma obţinerii aprobărilor necesare, ca subsidiară deținută integral de UniCredit S.p.A. Cu o investiție inițială de 50 de milioane de euro, start-up-ul urmăreşte să atragă un milion de clienți în Italia după cinci ani de la lansare şi să îşi acopere costurile începând cu al treilea an, la un număr de 300.000 de clienţi.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii