Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

UniCredit adoptă semnătura electronică calificată și poate acorda credite online

Pentru eliminarea documentaţiei pe hârtie în relaţia cu clienţii, grupul UniCredit, care deține a cincea bancă din România, în funcție de active, a decis să utilizeze o semnătură electronică calificată emisă de o Autoritate de Certificare din România.
unicredit

Această semnătură este recunoscută pe deplin pe teritoriul României şi al Uniunii Europene cu valoare juridică identică semnăturii olografe”, au anunțat reprezentanții UniCredit.

Banca a implementat posibilitatea de semnare electronică a documentaţiei contractuale pentru mai multe tipuri de produse destinate persoanelor fizice: GeniusCont, contul curent oferit de UniCredit, şi produsele asociate acestuia, precum şi creditele de nevoi personale şi cardurile de credit oferite de UniCredit Consumer Financing prin intermediul băncii.

Acest proces este deja disponibil, atât clienţilor existenţi, cât şi clienţilor noi din București, urmând ca în decursul lunii iunie 2018 să fie extins la nivelul întregii ţări.

Ne continuăm misiunea de a fi lângă clienţii noştri pentru lucrurile care contează pentru ei, oferindu-le posibilitatea de a economisi timpul pe care l-ar petrece în sucursale sau pe drumuri, printr-o soluție cât mai apropiată de nevoile şi stilul lor de viaţă”, a declarat Septimiu Postelnicu, directorul executiv al Diviziei Retail în cadrul UniCredit Bank.

Astfel, clienţii persoane fizice pot semna documentația contractuală cu semnătura electronică calificată ce le este oferită gratuit, fie la ghișeele băncii, fie de la distanță.

Semnarea la distanță va fi accesibilă, într-o primă etapă, pentru contractarea unui nou credit de nevoi personale din oferta UniCredit Consumer Financing, telefonic, prin InfoCenter, de către persoanele fizice care dețin un cont curent la UniCredit, care au fost identificate față în față de către un angajat al băncii în ultimele 6 luni.

Introducerea semnăturii electronice permite simplificarea procesului în sucursale, eliminând hârtia, pe care o înlocuiește cu documentaţie electronică.

UniCredit va pune la dispoziţia clienţilor săi posibilitatea de accesare a documentelor prin intermediul aplicaţiilor Mobile şi Online Banking.

Cumpărături de weekend? ING România a lansat, recent, creditul de nevoi personale online. Un algoritm, la care au lucrat români, stabilește acordarea, sau nu, a creditului

Certificatul pentru semnătura electronică calificată este emis de Trans Sped, prestator de servicii de încredere calificat în sensul Regulamentului UE nr. 910/2014 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere pentru tranzacţiile electronice pe piaţa internă, UniCredit Bank şi UniCredit Consumer Financing acţionând ca autorităţi de înregistrare în numele Trans Sped.

Ne aflăm în plină revoluție digitală cu un impact major asupra serviciilor, asupra modului în care interacționăm cu partenerii sau asupra mediului de afaceri. În acest context digitalizarea nu mai este o opțiune, ci o obligație”, a declarat Viky Mănăilă, Managing Director al Trans Sped.

Trans Sped furnizează de peste 14 ani în domeniul certificatelor digitale calificate, la nivel global.

La finele anului trecut ING Bank România a introdus această semnătură în sistemul bancar românesc, dar a decis să lucreze cu InfoCERT SPA Italy. Începând cu luna septembrie 2017, ING acordă credite de nevoi personale 100% online, prin platforma Home’Bank. Acest credit este o replică a celui disponibil în unitățile ING, având aceleași condiții și costuri.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii