Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Un nou spot TV marca Guinness despre caractere și integritate umană

Guinness_-_Sapeurs.jpg
Guinness a lansat un nou spot TV, ce completează campania de comunicare „Made of more”. Intitulat „Sapeurs”, clipul va fi difuzat începând de astăzi, continuând seria reclamelor memorabile marca Guinness.

Spotul „Sapeurs” consolidează platforma dezvoltată de cunoscutul brand de bere, care celebrează oamenii remarcabili, fiind difuzat după clipul „Basketball”.

Creat de Abbott Mead Vickers BBDO (Marea Britanie) şi regizat de Nicolai Fuglsig, noul spot are în distribuţie personaje reale, în situaţii din viaţa de zi cu zi, prezentând „Societatea Persoanelor Elegante din Congo”, cunoscută şi ca „Sapeurs”.

Vezi spotul Sapeurs din campania „Made of more”!

 

„Sapeurs” este un grup de domni rafinaţi din Brazzaville, capitala Republicii Congo, care au dezvoltat un caracter aspiraţional, înrădăcinat în cultura lor. Existenţa lor nu este definită de ocupaţie sau de avere, ci de respect, de un cod moral puternic şi de dorinţa de a-i inspira pe ceilalţi prin stilul şi atitudinea lor. Pentru ei nu contează preţul costumului, ci valoarea omului care îl poartă.

Stephen O’Kelly, directorul de marketing GUINNESS din Europa de Vest, a declarat: „Ceea ce ne place la Sapeurs şi ne-a atras la ei nu a fost doar energia sau culoarea vibrantă, ci esenţa lor: povestea acestui grup este centrată pe demnitate şi puterea de exprimare. În spiritul «Made of More», am vrut să surprindem un grup de oameni a căror integritate şi caracter ies în evidenţă, în ciuda provocărilor cu care se confruntă. Îmbrăcându-te bine poţi transmite multe mesaje, însă, pentru Sapeurs, hainele elegante semnifică pace, demnitate şi onoare”.

Directorul executiv de creaţie al AMV BBDO, Adrian Rossi, a spus: „Consolidând campania deja existentă, «Made of More», Guinness continuă să celebreze oameni cu integritate şi caracter puternic, prin prezentarea unui grup extraordinar din Congo-Brazzaville: Sapeurs (La Société de Ambianceurs et des Personnes Élégantes). Aceşti bărbaţi, care poartă costume incredibile în contrast cu ceea ce îi înconjoară, reprezintă un adevăr universal: în viaţă, toţi avem dreptul de a alege. Putem lăsa circumstanţele să ne influenţeze sau le putem influenţa noi.”

Vezi spotul Basketball din campania „Made of more”!

Guinness este o bere premium, cu o aromă de orz prăjit şi caramel. Berea Guinness este produsă în 49 de ţări şi savurată în peste 150, până în Barbados, Nigeria şi Indonezia.

Berăria din St. James’s Gate (Dublin), construită de Arthur Guinness în 1759, a devenit un simbol celebru, având la bază valori puternice precum excelenţa, inovaţia şi spiritul filantropic.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii