Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

UM România a câștigat trei premii la Festival of Media Global

Săptămâna aceasta UM România a câștigat la Roma trei premii din cele șase nominalizări în cadrul Festival of Media Global: Argint la categoria de Use of technology cu Study Coin (KFC), Argint la categoria Use of Tradițional Media cu Deforestation Beat (Virgin Radio) și Bronz la categoria de Use of Content pentru campania Bihor Couture (Beau Monde).
Festival of Media Global

Campaniile au fost realizate împreună cu McCann Bucharest și MRM/McCann Bucharest.

Link: http://awards.festivalofmedia.com/global/?page_id=2651&lang=en

Mihai Trandafir (foto), Managing Director UM România: „Suntem mândri că UM România este pentru al patrule an consecutiv pe podiumul celei mai prestigioase competiții de media, Festival of Media Global, și că anul acesta am ajuns în finală cu cinci campanii. Trei dintre ele au atras atenția juriului prin inovație, creativitate și integrarea tehnologiei într-un context cultural local”.

Campaniile premiate:

Celelalte finaliste au fost:

Festival of Media Global este singura competiție care premiază cele mai inovative campanii de media din lume.

UM România este pentru al patrulea an consecutiv pe podiumul Festival of Media Global, unde a fost desemnată Agency of the Year în 2016 și a câștigat Campaign of the Year cu Sunday Grannies (Vodafone).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii