FacebookTwitterLinkedIn

Potrivit companiei de analiză Canalys, ultimul trimestru a fost unul foarte bun pentru divizia de smartwatch-uri de la Apple. Compania americană a reuşit să vândă peste 6 milioane de exemplare de Apple Watch.

Veniturile generate de vânzările de Apple Watch s-au ridicat la 2,6 miliarde de dolari. Acest record a ajutat Apple să acopere, în ultimul trimestru al anului trecut, aproximativ 80% din piaţa de smartwatch-uri.

Analiza Canalys explică acest succes pe seama campaniilor de marketing derulate de Apple, pe de o parte, și pe realinierea preţurilor, care a captat un public nou, pe de altă parte.

Canalys estimează că, în 2016, Apple a vândut 11,9 milioane de ceasuri inteligente, reprezentând 49% din piaţă.

Conform aceleiași analize, Apple se situează la mare distanţă de competitorii Fitbit şi Samsung, cu 17%, respectiv 15% din piaţa de smartwatch-uri.

CITEȘTE: PUBLICITATEA, AUDIENȚA ȘI TELESPECTATORII TELEVIZIUNII ROMÂNIA TV – IANUARIE 2017