Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

În ultimul an, PayPoint România a înregistrat 75 milioane tranzacţii. Veniturile grupului au atins 123,9 mil. lire sterline

PayPoint plc, principalul operator de plăţi din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord,  a raportat venituri nete de 123,9 milioane lire sterline pentru anul fiscal 2016-2017, iar pentru business-ul de retail a anunțat un volum de 654,8 milioane tranzacţii, în valoarea de peste 10,4 miliarde lire sterline, realizate într-o rețea de peste 40.000 de puncte de plată.
terminal_paypoint_facturi

Avem o poziție de neegalat pe segmentul plăților și serviciilor din retail-ul de proximitate, cu peste 40.000 de magazine partenere în Marea Britanie și România. (…) PayPoint România urmează un model de business similar celui din Marea Britanie, operând însă pe o piață unde plata facturilor în numerar e predominantă. În decursul a 10 ani, PayPoint a devenit unul dintre cele mai de succes și populare brand-uri din segmentul financiar românesc”, a declarat Dominic Taylor, Chief Executive al PayPoint plc.

Pe plan local, în decursul anului fiscal, compania a avut un volum total de 75 milioane tranzacţii, în creştere cu 12,1% comparativ cu anul precedent. Această evoluție are la bază creşteri ale plăților de facturi (67,2 milioane tranzacții, în creştere cu 11,6%), încărcarea electronică a cartelelor telefonice preplătite (7,3 milioane tranzacții, în creştere cu 16%) și transferul de bani sau plata pentru contravaloarea rovinietei.

Citește și: Românii de la Retargeting.Biz au adus venituri de 75 mil. euro celor 1.300 de clienți

În decursul anului financiar, PayPoint a semnat acorduri de colaborare cu 22 de noi furnizori parteneri, iar în prezent are un portofoliu de 138 jucători importanți din industrii variate, cu acoperire locală sau națională. Totodată, compania a anunțat în acest interval două proiecte: lansarea serviciului PayPoint Colet Expres în cea mai extinsă rețea de livrare în puncte fixe din Bucureşti şi primul acord de colaborare semnat cu o direcția fiscală locală, ce permite încasarea taxelor și impozitelor locale prin PayPoint.

Anul financiar încheiat a fost unul plin de provocări, venite atât din piața dinamică în care operăm, dar şi din ambițiile şi planurile noastre de dezvoltare, provocări cărora le-am răspuns cu succes. (…) Serviciul PayPoint Colet Expres este marea noutate a acestui an, marcând intrarea pe o piață extrem de ofertantă, unde beneficiem de o poziție privilegiată. (…) În noul an financiar ne vom concentra eforturile pentru a le face cel puțin la fel de folosite şi apreciate precum restul serviciilor PayPoint”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.

Citește și: Veniturile Lenovo au scăzut cu 4,2%, până la 43 miliarde de dolari, în ultimul an fiscal

Pe harta punctelor de plată PayPoint au fost adăugate în perioada analizată 1.161 de noi magazine partenere, serviciile fiind în prezent disponibile în peste 11.300 locații din toată țara.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii