Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Uber, versiunea Amish

Ridesharing, un trend care a devenit parte integrantă a vieții noastre, cucerește o nouă piață, la care nimeni nu s-ar fi gândit: comunitatea Amish.
 aboneaza-te
amishuber

La prima vedere, membrii comunității conservatoare Amish nu par segmentul țintă cel mai potrivit pentru un serviciu tip Uber, deoarece, în aceste comunități, oamenii sunt, în general, împotriva tehnologiei moderne, până într-acolo încât nu folosesc telefoane smart sau automobile. Chiar și așa, un membru al comunității a lansat un nou business, modelat după gigantul Uber.

Deși nu a circulat niciodată cu Uber, Timothy Hochstedler e un mare admirator al modelului de business, pe care încearcă să îl aplice în comunitatea Amish din care face parte – Colon, Michigan, cu doar 1.200 de rezidenți. Hochstedler a fost inspirat de aplicarea modernă a spiritului antreprenorial și de succesul global rapid al brandului Uber, informează Intellectual Takeout.

Așa s-a născut „Uber-ul Amish”, după cum și-a numit Hochstedler ideea – o trăsurică și un cal, la dispoziția localnicilor și turiștilor din Colon. Oricine apelează la serviciile sale, nu are nevoie să descarce nicio aplicație, deoarece tânărul antreprenor nu deține un telefon. Clienții îi fac semn din stradă, iar prețul este același pentru toată lumea: 5 dolari. Este, probabil, doar o chestiune de timp până când Uber îi va interzice lui Timothy Hochstedler să folosească marca înregistrată, dar, până atunci, micul business are mare succes, atât printre localnici, cât și printre turiști.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii