Schimbările în strategia de business au început odată cu cele survenite în urma declanșării pandemiei de coronavirus, atunci când compania a fost nevoită să treacă de la peste 16 milioane de curse pe zi la a-i îndemna pe pasageri să rămână acasă.
„Compania și-a concentrat eforturile pe cele mai importante acțiuni: deplasarea celor din linia întâi către locul de muncă și livrarea de mâncare pentru cei care au fost nevoiți să se izoleze. În timp ce oamenii au rămas în siguranța caselor lor, Uber a găsit moduri noi și relevante de a folosi aplicația. Pe parcursul întregii perioade, Uber a realizat 600 de curse pentru pacienții vulnerabili și a încheiat 3 parteneriate cu MOL, Marsh și AXA în cadrul programului Uber Pro”, se arată într-un comunicat al companiei remis la redacție.
Conform statisticilor realizate de Uber la finalul acestui an, compania a investit 50 milioane de dolari pentru achiziționarea de produse pentru sănătatea și siguranța șoferilor și curierilor din țările în care este prezent.
„La nivel mondial, au fost efectuate 231 de milioane de verificări faciale pentru purtarea măștilor de protecție de la lansarea acestei măsuri de siguranță pentru comunitatea Uber. Totodată, compania a alocat 24 milioane de dolari către asistența financiară a șoferilor diagnosticați cu COVID-19 sau care au fost obligați să se autoizoleze”, se mai precizează în comunicatul de presă.
La nivel global, compania a anunțat investiții în valoare de 800 milioane de dolari pentru a susține un număr cât mai mare de conducători auto să facă tranziția la vehiculele electrice până în 2025.