Cautare




, Staff

Afaceri |
|

Uber a deschis la București cel mai mare centru de asistență pentru șoferii parteneri, din regiunea Europei Centrale și de Est. La cât se ridică investiția?

Uber, compania de ridesharing a lansat astăzi în Capitală cel mai mare centru de asistență din Europa Centrală și de Est pentru șoferii parteneri și curieri.
Uber 1

Investiția pentru noul spațiu de 320 de metri pătrați, situat în Pipera se ridică la un sfert de milion de dolari și va putea oferi consultanță pentru până la 2500 de șoferi și curieri pe săptămână.

Decizia de a investi într-o astfel de unitate a fost luată în urmă cu un an, în contextul în care, după Polonia, România este țara care are cel mai mult potențial de dezvoltare pe zona de ridesharing, susțin reprezentanții Uber.

Liderii companiei spun că noul centru va deveni un accelerator de conformitate, care îi va sprijini pe șoferi să parcurgă cât mai ușor și rapid pașii necesari autorizării. În noul spațiu activează deja 11 angajați, reprezentanți din școli acreditate care vor oferi șoferilor informațiile complete cu privire la pașii și documentele necesare pentru certificarea ca șofer profesionist. De asemenea, va fi un loc în care șoferii parteneri vor avea acces la toate materialele educaționale pentru a obține atestate și unde vor putea participa la sesiuni de informare în vederea obținerii autorizațiilor pentru mașină, companie sau ca șoferi independenți.

„Această investiție vorbește despre angajamentul nostru față de România, unde vedem foarte mult potențial. În ultimii 4 ani, am lansat serviciul de ridesharing în cinci orașe (n.red. București, Iași, Timișoara, Cluj Napoca, Brașov) și am adus serviciul de livrare de mâncare Uber Eats și Uber Green, cu 100% mașini electrice. Pe termen mediu și lung, ne propunem să devenim o platformă multimodală, pentru ca atunci când vei deschide aplicația, să ai acces la toate opțiunile de transport – fie Uber X, trotinete și biciclete electrice, taxi sau transport în comun”, a declarat Ash Kebriti, General Manager Uber pentru Europa Centrală și de Est, în cadrul evenimentului de lansare.

Vezi și: „Check my ride” sau cum să eviți riscul de a te urca în Uber-ul greșit

 

Inaugurarea noului centrul vine la scurt timp după adoptarea Ordonanței de Urgență care reglementează serviciile de ridesharing, din data de 25 iunie 2019. România a devenit astfel a 12-a țară din Uniunea Europeană care reglementează alternativa la serviciul de taximetrie.

„Avem o legislație nouă pentru care am luptat mai bine de 4 ani, a fost un proces foarte lung. La fel de importantă cred că a fost și petiția prin care mai bine de 400.000 de oameni au cerut autorităților să regelementeze industria de ridesharing. Nu mai vorbim de un serviciu mic, ce abia s-a lansat pe piață, ci de o întreagă industrie. Avem o perioadă de tranziție, până la 1 octombrie. România se alătură într-un final celorlate țări care au decis să reglementeze în moduri similare, cum ar fi la Polonia, Slovacia, Croația”, a spus Nicoleta Schroeder, General Manager Uber România.

Deschiderea centrului de asistență vine după o serie de alte măsuri pentru șoferi pe care Uber le-a introdus în ultimul an, cum ar fi timpul de așteptare plătit sau opțiunea de tipping direct în aplicație. În mai 2018, compania a anunțat un parteneriat cu AXA, prin care șoferii și curierii independenți din țările Uniunii Europeane beneficiază gratuit de acoperire în caz de accidente în timpul curselor și în afara lor, îmbolnăvire sau acoperire pentru concediu de maternitate sau paternitate.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii