Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

U TV a depășit audiența MTV România, dar Kiss TV rămâne liderul nișei muzicale

shutterstock_106388894.jpg
Kiss TV, parte a grupului SBS Broadcasting România, a fost cea mai urmărită televiziune pe nișa de muzică pop-dance, în luna iunie, atât la nivel național, cât și urban. Pe locul secund a urcat U TV, canalul operatorului RCS&RDS, care a depășit MTV România (Pro TV S.A.).

În iunie, audiența medie a canalului Kiss TV a fost de 12.000 de telespectatori pe minut (all day, urban), cu 2.000 mai puțin decât în luna precedentă. La nivel național, programele Kiss TV au fost urmărite în medie de 21.000 de persoane pe minut (all day), înregistrând o scădere de 1.000 de telespectatori.

În ciuda acestor pierderi, care pot fi puse pe seama consumului care începe să scadă la începutul verii, Kiss TV rămâne liderul confortabil al nișei muzicale pop-dance, în sondajele de audiență.

Pe locul secund a săltat U TV care, în urban, a câștigat 1.000 de orășeni față de luna mai, ajungând la o medie de 8.000 de telespectatori. Câștigul de audiență a fost ceva mai mare la nivel național (2.000 de persoane), atingând 13.000 de privitori.

U TV a reușit să depășească pe MTV România. Canalul muzical al grupului Pro TV S.A. a avut o audiență medie de 7.000 de orășeni (pierdere de 1.000 față de mai) și de 10.000 de persoane pe minut, la nivel național (pierdere de 1.000 de fani.)

Music Channel este cel de-al patrulea canal muzical în topul audienței urbane și naționale, cu 5.000, respectiv 10.000 de telespectatori pe minut.

Audiența medie a televiziunii Hit Music a fost de 3.000 de persoane atât la nivel național, cât și urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii