Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

TVR difuzează documentarul „De ce nu sunt pe Facebook

TVR 1 difuzează celebrul documentar al producătorului de emisiuni pentru televiziune din SUA și Canada, Brant Pinvidic, „De ce nu sunt pe Facebook”, vineri, 30 iunie, de la ora 21.00, informează Media Expres.
TVR documentar facebook

„De ce nu sunt pe Facebook” a avut premiera mondială la Woodstock Film Festival în 2014, a fost produs de Eyeworks USA și este un documentar despre căutările personale ale realizatorului privind cea mai populară reţea de socializare, cu argumentele pro şi contra, cu părerile rudelor, prietenilor, străinilor sau ale unor celebrităţi ale căror vieţi au fost influenţate într-un fel sau altul de această platformă.

Aflat cu acest film de 78 de minute la debutul său ca regizor de documentare, Pinvidic a spus că motivul care l-a determinat să înceapă producţia a fost momentul când fiul său i-a cerut aprobarea să-şi facă propriul cont pe cunoscuta reţea de socializare.

Privind în urmă, Brant Pinvidic recunoaşte că extrem de puţin din proiectul iniţial s-a materializat în producţia documentarului. Şi aceasta pentru că realizatorul pornise de la ideea de a demonta acest „monstru al social media mult prea popular”, scoţându-i în evidenţă toate minusurile, toate pericolele, toate defectele, pentru ca, în final, el să fie cel surprins.

În timpul unui interviu, în care o tânără învinuia Facebook pentru divorţul său, regizorul şi-a dat seama că femeia făcuse, pur şi simplu, o alegere matrimonială nepotrivită, fără ca reţeaua de socializare să aibă vreun rol.

Din momentul în care a renunţat la prejudecăţile privind Facebook, Pinvidic a realizat că toate teoriile despre această reţea, precum şi motivul pentru care el însuşi luase decizia de a nu avea cont ţineau, de fapt, de oamenii care utilizau Facebook şi nu de platforma în sine.

„De la Doamna Roz din Hollywood la străbunica a cărei fiică îi dăduse unfriend, am început să înţeleg cum Facebook afectează oamenii şi, mai important, cum l-ar putea afecta pe fiul meu, Kahless”, a declarat regizorul.

Documentarea pentru acest film l-a ajutat să ia o decizie corectă şi informată privind solicitarea fiului său, relaţia lor devenind astfel şi mai puternică.

VEZI CIFRELE DE AFACERI ALE EDITURILOR ÎN 2016!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii