Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

TV Paprika difuzează în premieră seria „Arome napoletane, cu David Rocco”, din 3 aprilie

TV Paprika difuzează începând de miercuri, 3 aprilie, de la ora 21:30 seria „Arome napoletane, cu David Rocco”/„David Rocco's Dolce Napoli”, cu fiecare nou episod difuzat în ziua următoare, de la ora 15:30, informează Media Expres.
TV Parprika

David Rocco oferă un spectacol de zile mari, îmbinând arta gătitului cu explorarea orașului unde s-au născut pizza și espresso. Rocco intervievează bucătari locali, gătește cot la cot cu aceștia și ia pulsului acestei metropole unice, ale cărei multiple fațete ni se vor dezvălui de la episod la episod, notează Media Expres.

Din 3 aprilie, în fiecare zi de la ora 21:30, timp de 30 de minute, televiziunea prezintă secretele unor bucate tradiționale – pizza napoletană, fructe de mare gătite la aburul unui vulcan, rețete cu castraveţi de mare, chiftelele și ceai de caracatiţă.

Pe parcursul celor 13 episoade ale primului sezon sunt prezentate shot-urile de cafea neagră, dulce-amară, băute repede, ca parte din ziua napolitană. David Rocco explorează și insulele pitorești din apropiere de Napoli: Capri, Ischia, Procida, frumoasa peninsulă Sorrento și Pozzuoli, orășelul unde s-a născut tatăl său.

David Rocco aduce pasiunea pentru gătit și bucuria vieții în casele a milioane de oameni, din peste 150 de țări. David Rocco este autorul a trei cărți de bucate: David Rocco’s Dolce Famiglia, David Rocco’s Dolce Vita și Made In Italy. A primit numeroase premii și distincții, printre care Gourmand Award, Taste Canada Award, fiind adesea citat și publicat în ziare și reviste precum The Globe and Mail, National Post, Toronto Star, Hello!, enRoute, Food & Drink și Chatelaine. Este adesea invitat în emisiuni pe posturile CTV și CBC. A jurizat emisiuni culinare populare, precum Donut Showdown, Top Chef Canada și Iron Chef America. Canadianul s-a lansat și în producția de vinuri, având propria marcă, David Rocco’s Dolce Vita, cu trei varietăți – Prosecco, Chianti și Pinot Grigio.

TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI AUDIENȚE ÎN URBAN – MARTIE 2019

Luna aprilie mai aduce două premiere la TV Paprika. Pe 4 aprilie, de la ora 21:00, se lansează cel de-a treilea sezon al seriei „Să coacem cu Anna Olson”/„Bake With Anna Olson”. Cofetarul-minune Anna Olson dezvăluie telespectatorilor trucurile preparării prăjiturilor, fie că este vorba despre brioșe sau bezele, torturi cu cremă ori croissant.

Pe 13 aprilie, de la ora 14:00, are premiera sezonul 7 al emisiunii „Sala de lupte culinare a lui Jamie şi Jimmy”/„Jamie and Jimmy’s Food Fight Club”. Jamie și Jimmy se întorc pentru a pregăti noi ospățuri în compania unor invitați cu adevărat speciali.

TV Paprika face parte din portofoliul AMC Networks International şi este singura televiziune dedicată gastronomiei din regiune, care împărtăşeşte telespectatorilor bucuria de a găti, de a mânca şi de a trăi bine.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – MARTIE 2019

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii