Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Turner repoziţionează Boomerang şi aduce noi seriale pentru întreaga familie

Boomerang se va relansa pe 2 februarie a.c. ca o televiziune globală de animaţie, care adresează copiilor şi încurajează familiile să urmărească împreună programele, atât desene animate clasice, cât şi contemporane, potrivit unui comunicat difuzat de biroul Turner din România, preluat de Media Expres.
Boomerang

Alături de noi episoade din animațiile clasice precum „Tom şi Jerry”, „Looney Tunes” şi „Scooby-Doo”, Boomerang va oferi în această primăvară telespectatorilor români seriale noi, contemporane, printre care: „Inspectorul Gadget”, „Patrula junglei în acţiune” şi „Mr. Bean”.

În plus, Boomerang va avea o nouă înfățișare.

Hannes Heyelmann, Senior Vice President și Managing Director pentru Europa Centrală și de Est, a spus că Turner repoziţionează Boomerang în întreaga lume pentru a sublinia importanţa televiziunii ca un post pentru copii şi pentru familie, aducându-l mai aproape de Cartoon Network, televiziunea-fanion pentru copii ce aparține Turner.

În timp ce Cartoon Network se adresează copiilor cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani, Boomerang este destinat, în principal, copiilor cu vârsta între 4 și 8 ani și familiilor acestora.

„Vom difuza pe Boomerang seriale de desene animate ce au fani dincolo de generații, implicând în acest proces copii, părinţi şi bunici. Părinții și bunicii se vor simţi ca acasă cu Boomerang, pentru că vor recunoaște o mare parte dintre serialele pe care le urmăreau în copilăria lor”, a mai spus Hannes Heyelmann.

Printe serialele noi introduse se numără „Inspectorul Gadget”, din 2 februarie, de luni până vineri, de la ora 16:55, „Patrula junglei în acţiune” (Maurice, un pinguin care a crescut în junglă și care crede că este un tigru feroce) din 9 februarie, de luni până vineri, de la 16:30. Din 13 aprilie va începe „Mr. Bean”, de luni până vineri, de la ora 17:25.

Cu o prezență pe micul ecran de peste 250 de milioane de case din întreaga lume, în 2015 Boomerang va fi susținut şi de platformele digitale și mobile reîmprospătate, inclusiv de un website nou, care oferă activități exclusive, jocuri și conținut pentru a înfăţişa o experiență completă pentru toți vizitatorii.

Boomerang România ajunge la 741.000 de copii în fiecare lună, potrivit cifrelor furnizate de Turner. În noiembrie 2014, televiziunea era situată pe locul al doilea pe acest segment de piaţă.

Boomerang se distribuie pe cablu și satelit cu emisie 24 de ore din 24 și se adresează atât băieţilor cât şi fetelor cu vârste cuprinse între 4 şi 8 ani, și familiilor acestora. Boomerang oferă servicii localizate în întreaga Europă, Orientul Mijlociu și Africa unde este disponibil în 13 limbi, în 56 de țări și în peste 48 de milioane de case.

Boomerang este un brand deţinut de Turner Broadcasting System International, Inc. – Turner Broadcasting System, Inc. (TBS), o companie Time Warner.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii