Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Turner International a lansat aplicația “GUMBALLL VIP” în România

După testarea în Marea Britanie, în octombrie 2017, Turner International a anunțat lansarea în România a aplicației "Gumball VIP", un produs inovator ce combină vizionarea liniară cu cea mobilă, prin folosirea celui de-al doilea ecran în timpul serialului Cartoon Network “Uimitoarea lumea a lui Gumball”, informează Media Expres.
Turner International

Gumball VIP” este online acum şi urmează să fie lansat în alte şase piețe diferite, printre care Australia, Noua Zeelandă, Polonia, Spania și Franța, notează Media Expres.

“Televiziunea liniară rămâne un mediu cheie pentru copii, dar trebuie să ne asigurăm că rămâne relevant în lumea de astăzi, când există o mare schimbare în modul în care fanii noștri ne urmăresc. Această tehnologie inovatoare ne permite să facem acest lucru, prin digitizarea experienței liniare și prin adăugarea acestui element interactiv”, a declarat Patricia Hidalgo, Chief Content Officer, Turner EMEA & International Kids Strategy.

Hidalgo a adăugat: “La Turner, creăm cu mândrie medii prin care fanii noștri se pot mișca fără probleme. Suntem într-o lume fără limite și prin crearea unor astfel de experiențe de divertisment, le oferim fanilor noștri din întreaga lume ceva cu adevărat unic”.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – IANUARIE 2019

Tehnologia, licențiată de compania austriacă Tonio, a fost testată în Marea Britanie în octombrie 2017 și a fost folosită și în Statele Unite anul acesta. Fanii sunt încurajați să descarce gratuit aplicația “Gumball VIP” din App Store sau Google Play și vor primi o notificare înainte de difuzarea liniară a episoadelor. Apoi, cu ajutorul unei tehnologii de înregistrare audio se conectează la episoade, pentru a răspunde la întrebări despre ceea ce se întâmplă pe ecran. Răspunsurile corecte câștigă puncte și coduri pentru deblocare, care pot fi schimbate în premii pe website-urile Cartoon Network.

PRIMUL AN DE MARKETING: EUSEDIU MARGASOIU

Experienţa din Marea Britanie a demonstrat un apetit ridicat pentru activitatea cu ecran dublu, rating-ul TV crescând cu 44% faţă de perioadele anterioare. În plus, experienţa a arătat o creștere a numărului de copii mai mari care vin în faţa televizorului. Reach-ul zilnic în rândul copiilor mai mari (10-15 ani) a crescut cu 22% pe faţă de anul precedent și cu 108% comparativ cu prima jumătate de an, din luna februarie 2017. În plus, ” Gumball VIP” a ajuns în top zece aplicaţii ale App Store.

AUDIENȚELE TELEVZIUNILOR LA NIVEL URBAN – IANUARIE 2019

Cartoon Network este una dintre principalele televiziuni pentru copii la nivel internațional, care difuzează seriale animate de comedie, de acţiune şi aventuri.

Cartoon Network se adresează băieţilor şi fetelor cu vârsta cuprinsă între 8 şi 12 ani. Printre serialele reprezentative se numără „Uimitoarea lume a lui Gumball”, „Ben 10”, „Fetiţele Powerpuff”, „Să-nceapă aventura” şi „Un show obişnuit”. Experienţa Cartoon Network este completată de website-urile premiate, de jocuri, VOD, aplicaţii mobile şi o gamă largă de produse sub licenţă.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – IANUARIE 2019

Televiziunea paneuropeană s-a lansat în 1993, iar Cartoon Network are în prezent versiuni localizate în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, în 17 de limbi şi 131 de milioane de case, din 70 de ţări, printre care și România. Cartoon Network aparține Turner Broadcasting, o companie WarnerMedia. Pentru mai multe informații vă rugăm accesați www.CartoonNetwork.ro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii